obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Al 6 weken geen telefoon en internetverbinding
knit118
Ik ben verhuisd en heb al 6 weken geen telefoon en geen internet, wel digitale TV. Ik word bij Ziggo van het kastje naar de muur gestuurd.
Ik heb al ruim 8 uur aan de telefoon gehangen (betaalnummer want als Ziggo klant zonder telefoon kun je 1200 niet bellen...) maar ik kom niet verder.

Wie weet hoe ik dit aan moet pakken zodat er met vliegende spoed wat gebeurt?

Kan het technisch uberhaupt dat ik wel TV heb maar geen telefoon/internet? Ziggo denkt dat het aan de kabel ligt voor mijn huis, ik denk dat dat onzin is en dat er bij ZXiggo (in de centrale?) 'n knopje omgezet moet worden. er is volgens mij niets aan de hand met de kabel want anders zou ik toch ook geen digitale TV kunnen ontvangen????
 
Monteur_kees
Hallo Knit118

stuur even met een Persoonlijk bericht Postcode en huisnummer
van het oude en nieuwe adres
dan zal ik kijken wat ik kan doen

mvg Piotje
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Al 6 weken geen telefoon en internetverbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi Eigen netwerk : 9 20-09-2020
Advertentie