Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
Draadloos WIFI modem
|
|
nijssen |
Geplaatst op 31-08-2011 13:54
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 5 Lid sinds: 08-08-2011 |
Onderstaand bericht ontving ik eind april 2011, Inmiddels heb ik 20 augustus gebeld, toe werd mij verzekerd dat het modem op 18 augustus was verstuurd, vandaag 31 augustus heb ik nog niets ontvangen, weer gebeld, nu moet ik maar geduld hebben want het modem is nog niet verstuurd. Vorige maand heb ik 5 weken gewacht op retourstickers, maakt Ziggo wel eens een belofte waar? Ik geloof het niet. Ik heb niet om het modem gevraagd, het is mij aangeboden, tijd genoeg om dit logistiek te regelen. Mijn geloof en vertrouwen in Ziggo is volledig weg. De mail van eind april Beste abonnee, U ontvangt een nieuwe Wi-Fi modem van ons. Deze modem krijgt u in bruikleen en wordt tussen mei en augustus bij u bezorgd. Deze Wi-Fi modem zorgt ervoor dat u de nieuwe internetsnelheden kunt halen. Uw downloadsnelheid wordt straks opgehoogd tot 40 Mbit/s en de uploadsnelheid van 4 Mbit/s blijft gelijk. Helemaal gratis. Zo internet u straks nog sneller. Overal in en om uw huis. Meer informatie volgt U hoeft nog niets te doen. U ontvangt automatisch bericht met daarin meer informatie over de Wi-Fi modem en het moment waarop deze wordt aangeboden. Heeft u in de tussentijd nog vragen, klik hier. Met vriendelijke groet, ###### Directeur Klantenservice Edit BMP naam i.v.m. privacy weggehaald ![]() Gewijzigd door BMP op 31-08-2011 20:21 |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 31-08-2011 23:10
|
![]() Activiteit ![]() » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
De mail van eind april Quote Beste abonnee, U ontvangt een nieuwe Wi-Fi modem van ons. Deze modem krijgt u in bruikleen en wordt tussen mei en augustus bij u bezorgd. Deze Wi-Fi modem zorgt ervoor dat u de nieuwe internetsnelheden kunt halen. Uw downloadsnelheid wordt straks opgehoogd tot 40 Mbit/s en de uploadsnelheid van 4 Mbit/s blijft gelijk. Helemaal gratis. Zo internet u straks nog sneller. Overal in en om uw huis. Meer informatie volgt U hoeft nog niets te doen. U ontvangt automatisch bericht met daarin meer informatie over de Wi-Fi modem en het moment waarop deze wordt aangeboden. Heeft u in de tussentijd nog vragen, klik hier. Met vriendelijke groet, ###### Directeur Klantenservice Hier wordt niets beloofd, en het is nogal rekbaar vindt je zelf ook niet? Rest de vraag, ben je benadeeld in je snelheid door het nog niet verkrijgen van deze (verre van super) modem-router? Mocht je nu naar tevredenheid met een router ertussen werken, en je hebt de snelheid waar je voor betaald, voorspel ik je dat je die router er zo weer tussen hebt. Het levert je nl. totaal geen snelheidswinst op. En de Wifi eigenschappen worden er t.o.v. de eerste de beste Linksys ook niet beter van. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Draadloos WIFI modem', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Waar is de 2,4 WiFi | Algemeen | : 6 | 17-12-2023 |
zonnepanelen verbinden met wifi | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 4 | 05-09-2023 |
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt | Klacht over Ziggo | : 3 | 22-08-2023 |
Wifi punt Zyxel Wap6807 | Algemene computer en software vragen. | : 8 | 16-01-2022 |
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 | WiFi, draadloos netwerk | : 12 | 15-02-2021 |