obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo-abonnees kunnen o.a. films en uitzending gemist bekijken via Interactieve TV. Met Video On Demand betaald men per film. Geschikte decoders en CI+ modules voor de ontvangst van digitale Interactieve TV: Humax IRHD 5300c, Humax 5100c, Humax IRHD 5200c, Humax IRHD 5400c, Samsung SMT-C7140, Cisco 8485. Cisco 8455, Samsung SMT-H3102d, Smit Interactieve CI+ Module, Quantis Interactieve CI+ Module.
 Onderwerp afdrukken
Interactieve HD recorder
Laurie
Hallo

per 1 september hebben wij tv extra en willen we graag gebruik maken van de interactieve diensten. We hebben alleen nog geen interactieve recorder.
Op de site van ziggo vind ik drie gecertificieerde apparaten (2x cisco en 1x samsung, de laatste is geen recorder). De helpdesk van Ziggo vertelde mij dat ik die apparaten overal kan kopen. Toen we vanmiddag echter een Saturn bezochten om 1 aan te schaffen trof ik een zeer geirriteerde verkoper die vertelde dat hij circa 30x per dag moet vertellen dat zij geen interactieve apparaten verkopen (staan wel als aanbieder genoemd op website van ziggo).

Zijn er nog andere merken interactie HD recorders die we gewoon ergens kunnen shoppen? Want tot november wachten op een sisco via Ziggo past niet helemaal bij mijn niet geduldige karakter Smile

De samsung kan ik online wel vinden, maar onze voorkeur gaat toch uit naar een recorder.

Alvast ontzettend bedankt voor de reactie!

Groet
Laurie
 
kobus1960
Check dit (klik) even
 
Laurie
Bedankt!

Ben alleen echt een leek. Zit die twee uit de link ook interactieve HD recorders die werken met een ziggo kaartje?

Ik zie blu-ray staan, dat is toch iets anders?
 
kobus1960
Als je bij de specificaties onderin kijkt zie je Ziggo Certified staan.
Dus geschikt voor Ziggo en beiden een DVB/C tuner onboard.

Blue ray of HD wil zeggen dat je 2 opname vormen hebt, of Blue ray
discs (soort formaat wat in mijn optiek niet blijvend is) maar
ook een Harddisk van 250 of 500 Gb. Het beeldformaat HD handelen
beiden zo te zien.

Let wel, je vroeg of er nog wat anders te koop was, dat is er.
Dit is beslist geen aankoop advies, dat zou ik alleen doen als
ik zelf in bezit zou zijn van een dergelijk apparaat. Wink
 
veloci
Ik zie bij beide apparaten niet dat ze geschikt zijn voor interactieve TV. alleen een hardeschijf
 
kobus1960
Oke, dan houdt het op. Heb je alternatieven?
 
veloci
Zover ik weet alleen de cisco 8455 en 8485 en de samsung SMT-H3102 (zonder hardeschijf)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Interactieve HD recorder', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
storing interactieve televisie van Ziggo Storing : 4 22-11-2016
Loewe Connect ID TV met Interactieve CI+1.3 Digitale radio of televisie storing : 5 24-07-2015
Melding E48-32 met nieuwe interactieve hd recorder Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 8 28-03-2015
Ziggo legt kijkgedrag interactieve televisie vast Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 8 09-02-2015
Interactieve HD Recorder Ziggo Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 8 13-01-2015
Advertentie