obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en Ziggo? Instellingen voor ziggomail, Email, POP, SMTP. P2P, emule, edonkey poorten en NZB's. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Spotnet en Newsleecher kun je hier naar vragen.
 Onderwerp afdrukken
geen inkomende gewone mail wel een boel shitreklame mail
hejonker
Al maanden problemen om mail te ontvangen. Mail met reklame komen wel binnen.Verzenden gaat wel goed en als ik een mail verstuur naar mailadres van mijn vrouw en een CC naar mij dan komt de mail wel binnen bij mijn vrouw maar niet bij mij. Ook op webmail komt hij niet binnen. Gebruik outlook 2007 en wondows 7. Vele malen contact gehad met de helpdesk en daarna het dure telnummer en iedere keer zeggen ze het te onderzoeken. Al veel kosten gemaakt met het 0900 nummer (60 euro's) en dat ook ingediend bij Ziggo maar taal nog teken .
WIE HELPT MIJ MET DIT PROBLEEM.
 
Undertaker
Kan je mij alle instellingen even opsturen wat je gebruikt hebt tijdens het instellen van het account. misschien kunnen we daaruit al opmaken waar het is misgegaan.
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
hejonker
heb gewoon office 2007 outlook geinstaleerd en automatisch de instellingen laten doen.
 
Undertaker
Ja, Kan je dan voor mij eens alle instellingen opschrijven bij accounts wat die automatisch heeft ingevuld?
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
hejonker
Kunt U eventueel meekijken met teamviewer
 
Undertaker
Ik heb liever uit veiligheids overwegingen dat je van alle instellingen een foto maakt en die hier post, zodat ook niet alleen ik maar ook de andere Admins / Gebruikers kunnen meekijken en meedenken bij jouw probleem Smile
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
Ziggo-WebCare_Julius
@hejonker

Stuur anders even je klantnummer en om welk mailadres het gaat per PB. We gaan dan voor je kijken wat er precies aan de hand is.
Ziggo Webcare.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen inkomende gewone mail wel een boel shitreklame mail', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
gewenste mail verdwijnt direct in ongewenst Ziggo Gebruikers Groep : 5 01-05-2023
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Advertentie