obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Rob 384, nog geen monteur.
kobus1960
Dit is een foutief door mij verplaatst bericht, waarvoor excuses.

Daar ik dit zit te schrijven heeft de ziggo monteur nog 2 minuten om te komen volgens de afspraak die ik gister heb gemaakt.
Inmiddels 1 min. verder dus nog 1 min.
Word hier zo moe van is nu de 3e keer dat dit gebeurd,dat de afspraak niet word nagekomen.
Voelde het al aankomen ik schreef al op twitter naar het ZiggoWebcare team dat ik bang was dat er geen monteur zo komen.
Is nu 2 min. over 18:00uur en geen monteur verdomme wat moet ik hier mee,mag me niet boos maken van me vrouw maar ik kan hier echt niet tegen.
Laat ik toch gewoon die wifimodem staan alles werkt, dan gewoon de oude modem prima ik ben er klaar mee
 
MisterSenseo
Nou weet ik wel dat ik niet de slimste van de klas was maar wat moeten we hiermee ?
Ik snap er werkelijk niets van..............Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
rob384

Quote

kobus1960 schreef:

Dit is een foutief door mij verplaatst bericht, waarvoor excuses.

Dit geen fout bericht hoor mijn klacht is gewoon dat Ziggo niet zijn afspraken na komt. En dit is nu al de 3e keer dat ze me dit aandoen dus ben er nu echt klaar mee. Normaal reageren ze van twitter ZiggoWebcare altijd maar nu is er niemand die reageerd. erg slordig Zit je weer een helemiddag voor niks thuis erg leuk.
Dus ik weet niet wie dit heeft neer gezet is een fout bericht maar is geen fout bericht helaas[/i][/i][/i][/i]


Daar ik dit zit te schrijven heeft de ziggo monteur nog 2 minuten om te komen volgens de afspraak die ik gister heb gemaakt.
Inmiddels 1 min. verder dus nog 1 min.
Word hier zo moe van is nu de 3e keer dat dit gebeurd,dat de afspraak niet word nagekomen.
Voelde het al aankomen ik schreef al op twitter naar het ZiggoWebcare team dat ik bang was dat er geen monteur zo komen.
Is nu 2 min. over 18:00uur en geen monteur verdomme wat moet ik hier mee,mag me niet boos maken van me vrouw maar ik kan hier echt niet tegen.
Laat ik toch gewoon die wifimodem staan alles werkt, dan gewoon de oude modem prima ik ben er klaar mee
 
BMP
jaaaa ja Cool hihi enige verwarring geloof ik
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
kobus1960
Het oorspronkelijke bericht van Rob had ik verplaatst, naamsverwisseling en
een soortgelijk verhaal. Heb ik dus teruggezet in een nieuwe topic met Rob
z'n naam erin, en zijn tekst in de openingspost, vandaar............. FrownFrownFrown
Ik ben als laatste binnengekomen hier, ik weet hiet nog niet zo goed. FrownFrownFrown



PfftPfftPfftPfft

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 20 2011 20:31:29:
Actie richting Ziggo genomen.
Gewijzigd door kobus1960 op 20-09-2011 20:31
 
Ziggo-WebCare_Jelle
@ rob384,

Als je middels PB je klantnummer stuurt kijk ik wat we voor je kunnen betekenen.
Ziggo WebCare Jelle
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Rob 384, nog geen monteur.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi Eigen netwerk : 9 20-09-2020
Advertentie