obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Vaste klanten worden niet serieus genomen
MisterSenseo
Maar DAT is een goed idee zeg !
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Baaf
Hahaha. ja proost.

Alle gekheid op een stokkie: fijn dat dit forum er is. Allemaal bedankt voor de snelle (re)acties. Ik hoop dat we nu snel iets mogen vernemen/ontvangen van Ziggo.

Grtz
 
Monteur_kees
voor mijn zwartSmile


Quote

BMP schreef:

Zo nu eerst koffie Grin

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
MisterSenseo

Quote

piotje schreef:

voor mijn zwartSmile


Quote

BMP schreef:

Zo nu eerst koffie Grin


Krijg je van me als jij zsm een Docsis 3.0 WiFi modem regelt voor de topicstarter.........PfftPfftPfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Undertaker
Alleen voor de Topicstarter :O ik wil er ook wel een stapeltje *Bloos* want ze werken wel lekker.
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
Ziggo-WebCare_Julius
Geachte Baaf,

Excuses dat onze dienstverlening niet is, zoals je van ons verwacht.

Graag ontvang ik je klantnummer en postcode en huisnummer per PB. We gaan dan kijken wat we voor je kunnen doen.

Met vriendelijke groet,


Julius
Ziggo Webcare.
 
Baaf
Hoi Julius,

Ik heb de gegevens per PB aan je doorgegeven

Grtz. Baaf
Gewijzigd door Baaf op 23-09-2011 16:04
 
kobus1960
Als je op PB onderaan Julius zn bericht klikt kan je m een
Persoonijk Bericht sturen met je gegevens. Dan staat niet
je hele hebben en houden online. Wink
 
Baaf
Hallo allemaal,

Het is allemaal toch nog goed gekomen. Precies op zaterdag 1 oktober de aankondigingsbrief gekregen en donderdag de 6e hadden we de lang verwachte modem eindelijk in huis. Ik moet zeggen, ondanks de ergernissen, dat het 't wachten wel waard was want dit is helemaal top en iedereen hier blij. Een aanvullend telefoontje van mijn kant naar de technische afdeling m.b.t. een verzoek voor een nieuwe signaalsplitter werd door een hele vriendelijk dame gelijk opgepakt en deze had ik binnen 5 dagen in huis...Kijk, dan voel je gelijk dat je wel serieus wordt genomen! Namens de hele familie aan iedereen die zijn best gedaan heeft voor ons : HARTELIJK DANK!

Grtz. Baaf

P.S. Ik moet nog wel even een kleine ergernis van mijn schoonouders melden. Zij hadden geen beeld meer op hun digitale HD ontvanger. Ze zijn digibeet en hebben helaas de verkeerde techneut aan de lijn gekregen. Deze meneer deed zich voor als de beste techneut die Ziggo in dienst had. Helaas had deze meneer niet het vermogen om techneutentaal om te zetten in een Jip en Janneke instructie. Wat er ook werd geprobeerd, er waren geen zenders te vinden. Ze moesten maar een coax kabel van de buren uit proberen en anders maar een monteur laten langskomen etc etc blablabla. Die monteur hadden ze dus besteld maar toch ook nog even aan mij gevraagd er even naar te kijken. Ik ben geen techneut maar had binnen een paar minuten de zenders ingeladen...Wat bleek de oorzaak??? Niet lachen hoor, het is niet om vrolijk van te worden. Meneer de techneut had telkens weer verteld om 1111 in te vullen als netwerk ID....Ik wist uit mijn hoofd nog dat dit voor Alphen aan den Rijn 5555 zou moeten zijn...gelijk beeld dus. Heb later even gegoogled en 1111 blijkt de ID voor voormalige @Home klanten in Brabant en Limburg....en wat ligt er in dat postcode gebied o.a.? Juist, de plaats Alphen (maar niet aan den Rijn).......Gelukkig heb ik mijn schoonouders minimaal 60 euro bespaard maar deze zgn top techneut zit toch echt op de verkeerde plek of verdient minimaal een heropvoeding hoe je een klant correct en efficient dient te helpen en misschien ook nog een cursus "hoe lees ik het klanten registratie systeem".......Excuses voor dit verhaal, het staat natuurlijk haaks op de afhandeling van mijn probleem m.b.t. de modem maar vond gewoon wel dat ik dit even moest melden ter lering (en misschien ook vermaak)..;-)
 
Monteur_kees
Het kan misschien te maken hebben met welk telefoon nummer u naar de HD heeft gebeld
indien deze binnen ziggo bekent is komen direkt de klantgegevens te voorschijn
indien de medewerker deze gegevens ziet staan heeft hij waarschijnlijk aangenomen dat dat de juiste instellingen waren

maar goed probleem gefixt zullen we maar zeggen Cool

Edit mod : Even de quote verwijderd ivm duidelijkheid in het topic........Wink
Gewijzigd door MisterSenseo op 14-10-2011 01:49
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vaste klanten worden niet serieus genomen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Ziggo klanten in regio Alphen aan den Rijn stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 23-03-2021
Ziggo klanten in regio Sneek/ Terschelling/ Vlieland stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 23-03-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
Ziggo klanten in regio Capelle aan den IJssel stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 19-01-2021
Advertentie