obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Vaste klanten worden niet serieus genomen
Baaf
Hallo,

Wij, al 6 jaar afnemer van Internet & Bellen via Casema/Ziggo, zijn geen klagers maar als we dan iets te vragen hebben mag je toch verwachten dat je serieus genomen wordt.
De klacht betreft de levering van de vervangende Wifi modem. Blijkbaar zitten wij in de groep die nog niet was voorzien eind augustus maar NIEMAND kan ons vertellen of/en WANNEER deze dan wel geleverd gaat worden. Als je medio april aangekondigd krijgt dat je oude modem vervangen gaat worden, hetgeen eigenlijk prima uit kwam vanwege een extra (draadloze) laptop in huis i.v.m. nieuwe studie van onze dochter, is het toen een overwogen keus geweest deze af te wachten, de omruilingen waren gepland tot eind augustus en de studie is vanaf 29 augustus begonnen. Telefonisch en schriftelijk contact met Ziggo over dit probleem is zeer teleurstellend. Het kastje naar de muur gevoel, gelijk op de feiten gedrukt als je na zoveel jaar eens contact zoekt en gericht geholpen wil worden. Als vaste klant mag je dit ook verwachten. Helaas dus, het standaard antwoord van alle telefonische afdelingen die ik gesproken heb is "IK KAN HELAAS NIETS VOOR U DOEN"... Inmiddels 21 september, ik heb 1 oktober voor mezelf als uiterste datum gezet. Dan zit er niets anders op een andere provider te gaan uitzoeken, keus genoeg en allemaal direct in te stappen MET draadloze modem. Hopelijk wordt onze frustratie alsnog opgepakt en hoeven we deze moeilijke weg niet te begaan.

Baaf



Edit BMP: Nummer weggemod klantnummers zijn niet nodig
Gewijzigd door Baaf op 21-09-2011 21:05
 
BMP
Hoi Baaf,

Tja dat is vervelend, maar het is maar een aankondiging het kan wel op het eind van het jaar zijn dat ze worden uitgewisseld, dat is mij ook niet bekend, misschien dat iemand van webcare dit meeleest en het oppakt.

Als ik jou was zou ik het nog even aankijken, switchen is ook niet niks, of wat ook een optie is, koop een gebruikte wifi router, die kan naderhand wel weer verkocht worden.

Smile

Ps: ik heb je dubbele topic verwijdert en deze verplaatst naar klacht over ziggo Smile
Gewijzigd door BMP op 21-09-2011 21:16
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Monteur_kees
Helaas bent u ook een van de vele die zitten met deze vraag
ik begrijp u teleurstelling
ook ik weet niet wanneer deze actie weer wordt voortgezet
dus ik zou zeggen nog even geduld
of indien u niet kan wachten zou u het advies van BMP kunnen opvolgen

met vriendelijke groet,
Piotje



Quote

Baaf schreef:

Hallo,

Wij, al 6 jaar afnemer van Internet & Bellen via Casema/Ziggo, zijn geen klagers maar als we dan iets te vragen hebben mag je toch verwachten dat je serieus genomen wordt.
De klacht betreft de levering van de vervangende Wifi modem. Blijkbaar zitten wij in de groep die nog niet was voorzien eind augustus maar NIEMAND kan ons vertellen of/en WANNEER deze dan wel geleverd gaat worden. Als je medio april aangekondigd krijgt dat je oude modem vervangen gaat worden, hetgeen eigenlijk prima uit kwam vanwege een extra (draadloze) laptop in huis i.v.m. nieuwe studie van onze dochter, is het toen een overwogen keus geweest deze af te wachten, de omruilingen waren gepland tot eind augustus en de studie is vanaf 29 augustus begonnen. Telefonisch en schriftelijk contact met Ziggo over dit probleem is zeer teleurstellend. Het kastje naar de muur gevoel, gelijk op de feiten gedrukt als je na zoveel jaar eens contact zoekt en gericht geholpen wil worden. Als vaste klant mag je dit ook verwachten. Helaas dus, het standaard antwoord van alle telefonische afdelingen die ik gesproken heb is "IK KAN HELAAS NIETS VOOR U DOEN"... Inmiddels 21 september, ik heb 1 oktober voor mezelf als uiterste datum gezet. Dan zit er niets anders op een andere provider te gaan uitzoeken, keus genoeg en allemaal direct in te stappen MET draadloze modem. Hopelijk wordt onze frustratie alsnog opgepakt en hoeven we deze moeilijke weg niet te begaan.

Baaf



Edit BMP: Nummer weggemod klantnummers zijn niet nodig
 
Baaf
Hoi BMP,

Tja, als nieuw lid moet ik me nog weg wijs zien te vinden in de diverse mogelijkheden, groepen, gebruikers etc van deze site...Prima hoor dat je die ene weer weggehaald hebt.

Wat betreft die router optie, ik heb al 2 keer een router er tussen gehad, 6 jaar geleden toen we nog 2 vaste computers hadden staan en onlangs een test gedaan met een draadloze. Helaas is de ervaring en praktijk dat in beide gevallen de internet verbinding op beide computer drastisch traag wordt waardoor er op beiden ook niet meer te werken valt. Ik kan wel op de bonnefooi iets anders 2e hands gaan zoeken maar heb er weiniog vertrouwen in dat het dan wel gaat werken op die oude modem.

Grtz
Gewijzigd door Baaf op 21-09-2011 21:41
 
MisterSenseo
Welk merk en type modem heb je nu dan,en welk abonnement ?
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Baaf
Een Motorola SBV5120E en abonnement is door Ziggo zelf onlangs gewijzigd in Alles in 1 Plus. Ik had tot voor kort een apart I & B abonnement en een apart TV/Radio abonnement...Door wijzigingen die min of meer opgedwongen zijn (maar voor mij verder niet bezwaarlijk, anders had ik op kunnen zeggen per direct) valt het nu allemaal onder de noemer Alles in 1 Plus.
 
MisterSenseo
Ik zal hem doorzetten naar Webcare,je hebt recht op een Docsis 3.0 modem.
Alleen jouw uitspraak om een ultimatum te stellen vind ik wat overdreven........

Edit ik heb het Webcare team een email gestuurd over dit topic,ik hoop hiermee de zaak te hebben versneld.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Baaf
Dank je MisterSenseo voor het doorzetten naar Webcare. Het ultimatum is iets naar mijzelf en komt puur voort uit frustratie en het gevoel rond te spartelen. Ik zit hier thuis wel met een dochter die klaagt haar laptop niet te kunnen gebruiken en hoe lang dat nog gaat duren. Wil niet op mijn geweten hebben dat niet kordaat ingrijpen gaat leiden naar onvoldoende resultaten en cijfersFrown

Grtz
 
MisterSenseo
Ik snap je frustratie,maar begrijp ook dat het van anderen uit redelijk fout kan overkomen.
Doet er verder niet meer toe,als het goed is wordt dit snel opgelost,tenminste,dat is onze ervaring met het Webcareteam........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
BMP
Zo nu eerst koffie Grin
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vaste klanten worden niet serieus genomen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Ziggo klanten in regio Alphen aan den Rijn stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 23-03-2021
Ziggo klanten in regio Sneek/ Terschelling/ Vlieland stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 23-03-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
Ziggo klanten in regio Capelle aan den IJssel stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 19-01-2021
Advertentie