Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
Misleidende reclame Interactieve TV
|
|
john2905 |
Geplaatst op 01-10-2011 00:37
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 2 Lid sinds: 01-10-2011 |
Ik heb'geinvesteerd in een interactieve decoder, en Interactieve TV door een monteur aan laten sluiten voor 70 euro, omdat in de grote advertentiecampagne van Ziggo werd verteld dat Interactieve TV 'Gratis' was, en je geen abbonnement meer nodig had. Je moet natuurlijk wel betalen voor diverse Films, maar dat vind ik logisch. Nu kijk ik regelmatig laat in de avond GTST terug via Úitzending gemist' / RTL gemist. Dit was dus precies geteld 1 maand gratis, en nu moet ik er ineens 0,95 euro betalen voor zo'n aflevering. Ik vind het dan ook erg misleidend van Ziggo om eerst mensen te lokken met 'gratis' en dan stiekum zonder iets te zeggen na 1 maand overal geld voor gaat vragen. Ik vond het al vreemd dat men geen abbonnementsgeld meer hoefde te betalen voor ITV. Nu snap ik het addertje onder het gras. Dat gartis is dus maar voor 1 maand. Als ik dat had geweten had iki die decoder niet gekocht en die monteur ook niet laten komen, want ik weiger te gaan betalen voor gewone TV uitzendingen op Uitzending gemist die ik overal gratis op internet kan zien. Pure misleidende reclame dus, c.q. oplichterij. Trap er dus niet in net als ik. |
|
|
Undertaker |
Geplaatst op 01-10-2011 08:11
|
![]() Activiteit ![]() » Den Haag Ziggo. » Internet Complete » FRITZ!Box 6690 Cable Berichten: 542 Lid sinds: 06-03-2010 |
Nou zal ik je wat mooiers vertellen voordat je Ziggo in de haren vliegt met je grote mond en worden als "oplichterij" Ziggo kiest er niet voor om die dingen betaalt temaken, nee dat doe RTL Nederland! die zonodig alles betaalt wil hebben, daar heeft Ziggo geen zak mee temaken! RTL heeft elke bevoegdheid om dat betaalt temaken, en dus ook om het bedrag er weer aftehalen! JA! ITV zit gratis in pakketten alleen wat voor bepaalde uitzendingen betaalt moet worden licht niet aan Ziggo maar aan de zender! Dus de volgende keer dat je weer zo uit je ketel springt met opmerkingen, ga dan aub eerst even de feiten na voordat je met van alles en nog wat door een topic komt razen, want zo kom je echt ergens in het leven ![]() Het beste. Met vriendelijke groet, Undertaker
|
|
|
kezeltje |
Geplaatst op 01-10-2011 10:49
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 186 Lid sinds: 01-08-2009 |
Quote john2905 schreef: Ik heb'geinvesteerd in een interactieve decoder, en Interactieve TV door een monteur aan laten sluiten voor 70 euro, omdat in de grote advertentiecampagne van Ziggo werd verteld dat Interactieve TV 'Gratis' was, en je geen abbonnement meer nodig had. Je moet natuurlijk wel betalen voor diverse Films, maar dat vind ik logisch. Nu kijk ik regelmatig laat in de avond GTST terug via Úitzending gemist' / RTL gemist. Dit was dus precies geteld 1 maand gratis, en nu moet ik er ineens 0,95 euro betalen voor zo'n aflevering. Ik vind het dan ook erg misleidend van Ziggo om eerst mensen te lokken met 'gratis' en dan stiekum zonder iets te zeggen na 1 maand overal geld voor gaat vragen. Ik vond het al vreemd dat men geen abbonnementsgeld meer hoefde te betalen voor ITV. Nu snap ik het addertje onder het gras. Dat gartis is dus maar voor 1 maand. Als ik dat had geweten had iki die decoder niet gekocht en die monteur ook niet laten komen, want ik weiger te gaan betalen voor gewone TV uitzendingen op Uitzending gemist die ik overal gratis op internet kan zien. Pure misleidende reclame dus, c.q. oplichterij. Trap er dus niet in net als ik. hoi, ik heb al jaren een HDD-recorder. Ik neem alles op wat ik wil kijken op de harddisk. Nu kan ik helemaal zelf bepalen wanneer ik wat wil kijken en kan ook de reclames doorspoelen. En wanneer de telefoon gaat kan ik de recorder even op pauze zetten. Veel gemakkelijker dan interactieve TV o.i.d. Jan Gewijzigd door kezeltje op 01-10-2011 11:03 Make a daily backup of your obsolete files.
![]() |
|
|
john2905 |
Geplaatst op 01-10-2011 12:05
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 2 Lid sinds: 01-10-2011 |
Iki hoor het al. Een Ziggo medewerker. Die zijn meestal niet ontvankelijk voor klachten, en draaien de zaak om of geven liever de schuld aan een andere partij. Volgens mij heb je mijn thread niet goed gelezen. Ik zei al dat ik er totaal geen moeite mee heb om voor een produkt te betalen, als je dat van tevoren weet. Waar ik wel moeite mee heb is dat een Provider als Ziggo huis aan huis folders verspreid over ITV, en dingen voorspiegeld dat ze gratis zijn. Vervolgens koop ik een decoder ( Die ik eigenlijk alleen maar koop om 'gratis' gebruik te maken van ITV, omdat het toch gratis is) en laat ik een monteur komen. Totale kosten 270 euro. En dan plots out of the blue moet ik na 1 maand ineens voor dingen gaan betalen die gratis waren. Als men van te voren had gezegd dat men ook voor uitzending gemist moet betalen, dan had ik het prima gevonden, maar geen reden gezien om ITV aan te schaffen en die 270 euro in mijn zak gehouden. Daarom zeg ik dat ik het misleidende reclame vind die ik heb gekregen, en dat ik onder valse voorwendsels dit produkt heb aangeschaft. In de volksmond wordt dit ook wel oplichterij genoemd. Ik heb overigens verder niks tegen Ziggo en ben b.v. over internet en Telefoon zeer tevreden. Ik wilde alleen mensen waarschuwen die missschien ook overwegen van de 'gratis' opties van iTV gebruik te gaan maken. |
|
|
Zippo |
Geplaatst op 01-10-2011 13:05
|
![]() Superbeheerder ![]() » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2250 Lid sinds: 02-01-2007 |
Kan dat oud "reclame" materiaal zijn geweest? Per 1 september heeft Ziggo de pakketten opnieuw samengesteld. Geen idee trouwens hoe de reclame uitingen waren en nu zijn. Heb op mijn cisco wel itv mogelijkheid maar gebruik het niet. |
|
|
veloci |
Geplaatst op 01-10-2011 19:40
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 94 Lid sinds: 24-07-2011 |
Ik denk dat er iets mis is met je oren als je hoort dat Undertaker een ziggo medewerker is. Voor sommige programma's moet je betalen van de commerciele omroepen. Je accepteert wel dat je moet betalen voor Films maar niet voor programma's, terwijl er feitelijk geen verschil is, misschien wel een verandering van denken voor jou. Dit is een "nieuwe" manier voor de commerciele omroepen om geld te verdienen. En trouwens het staat ook keurig op de website van ziggo. https://www.ziggo.nl/#entertainment/nieuws/ziggo/ziggo/0/ziggo-lanceert-per-1-september-nieuwe-tv-abonnementen Voor 1 september moest je hier ook voor betalen, maar betaalde je een vast abonnement voor de programma's van de commerciele omroepen. |
|
|
BMP |
Geplaatst op 01-10-2011 19:59
|
![]() Activiteit ![]() » Franeker » 8802## » Alles-in-1 Plus » Ubee EVM320B » Asus RT-AC68U » TV Standaard » CI+ Module SMiT Berichten: 859 Lid sinds: 02-11-2010 |
Het lijkt me nu wel duidelijk allemaal. Topic gesloten, ![]() Gewijzigd door BMP op 01-10-2011 20:05 You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Misleidende reclame Interactieve TV', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
storing interactieve televisie van Ziggo | Storing | : 4 | 22-11-2016 |
Loewe Connect ID TV met Interactieve CI+1.3 | Digitale radio of televisie storing | : 5 | 24-07-2015 |
Melding E48-32 met nieuwe interactieve hd recorder | Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks | : 8 | 28-03-2015 |
Ziggo legt kijkgedrag interactieve televisie vast | Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks | : 8 | 09-02-2015 |
Interactieve HD Recorder Ziggo | Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. | : 8 | 13-01-2015 |