obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
Geen audio uit line out Cisco 8584DVB
abmos
Sinds twee weken heb ik alles in een van Ziggo en dat werkt op zich prima, ik heb alleen problemen dat er geen, of heel zwak, signaal uit
de analoge line out aansluiting komt, dus werkt de aangesloten apparatuur ook niet.
Zelfs mijn koptelefoon geeft bijna geen geluid.
Ziggo weet het niet, nu is mijn vraag, heeft iemand daar ook ervaring mee en hoe op te lossen.
Ab
 
kobus1960
Je kan met de afstandsbediening van die Cisco toch ook volume regelen?
Klinkt wel heel simpel, maar niet schieten is altijd mis. Wink
 
abmos
Het is simpel, maar toch raak.
Ik moet het geluid van de Cisco bijna max. zetten maar dat is geen probleem omdat het geluid naar mijn TV toch uit staat.
Ik ben in de fout gegaan omdat ik het volume bij mijn vorige decoder niet hoefde te verhogen.
Ter info, ik gebruik deze functie voor het luisteren via mijn Siemens TEK naar mijn gehoortoestellen.
Bedankt voor de simpele oplossing.
Ab
 
kobus1960
Dank voor je feedback. Daar doen we het voor. Smile
Veel luisterplezier!!
 
Vostro

Quote

abmos schreef:

Het is simpel, maar toch raak.
Ik moet het geluid van de Cisco bijna max. zetten maar dat is geen probleem omdat het geluid naar mijn TV toch uit staat.


Zet je overigens je Cisco uit dmv van de knopachterop ofje haalt de stroom eraf de stroom eraf, dan springt je volume overigens weer terug naar die beginstand.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen audio uit line out Cisco 8584DVB', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Advertentie