Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Internet valt weg - Roosendaal
Maridia
Sinds het 'onderhoud' aan het energie netwerk van Essent/Enexis klappert de internet verbinding.
Er is een storingsmelding aanwezig op de pagina van Ziggo, deze geeft aan dat de storing verholpen is.

Echter valt bij mij de verbinding om de haverklap weg, zeg maar 5 minuten internet en dan weer 10 minuten niet. Dit gaat zo de hele dag door.

Iemand anders hier last van in de gemeente?

Even ter verduidelijking, de stroom is er op 1-11-2011 in de ochtend in de gehele wijk (4703) voor een onbekende tijd af geweest. De storing is sindsdien aanwezig.
Gewijzigd door Maridia op 03-11-2011 11:21

Monteur_kees
hallo maridia,

kun je via een persoonlijk bericht je postcode en huisnr even geven dan kijk ik even
mvg, Piotje

Maridia schreef:

Sinds het 'onderhoud' aan het energie netwerk van Essent/Enexis klappert de internet verbinding.
Er is een storingsmelding aanwezig op de pagina van Ziggo, deze geeft aan dat de storing verholpen is.

Echter valt bij mij de verbinding om de haverklap weg, zeg maar 5 minuten internet en dan weer 10 minuten niet. Dit gaat zo de hele dag door.

Iemand anders hier last van in de gemeente?

Even ter verduidelijking, de stroom is er op 1-11-2011 in de ochtend in de gehele wijk (4703) voor een onbekende tijd af geweest. De storing is sindsdien aanwezig.

Maridia
Zie PM Smile

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet valt weg - Roosendaal', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Ziggo biedt heel Amsterdam gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 13-10-2020
Ziggo herstart landelijke uitrol gigabit-internet in Hoogvliet Rotterdam Ziggo nieuws : 1 28-07-2020
Advertentie