obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
geen internet
josefien
Op 14 juli 2011 is de monteur geweest voor het installeren/aansluiten van de TV/internet en de telefoon. De TV is gelukt, maar het activeren van de modem (internet/tv) is niet gelukt. Zou binnen een week opgelost zijn! Echter vandaag, 9 november, is het dus nog steeds NIET opgelost. Ik heb inmiddels al een keer of 30 gebeld en gemaild, krijg iedere keer hetzelfde verhaal (ze maken voor de zoveelste keer een taak aan, kan 1 tot 15 werkdagen duren, heel vervelend en ze zijn er mee bezig) maar tot op heden werkt het nog niet. Bellen, mailen helpt allemaal niet, je komt niet verder bij Ziggo dan de helpdesk waar mensen zitten die niet technisch zijn onderlegd. De technische afdeling is zogenaamd niet bereikbaar, dus die krijg je nooit te spreken! Gewenste oplossing: Ik wil gewoon internet en een werkende telefoon. Er is toegezegd dat de gemaakte telefoonkosten met Ziggo worden vergoed, maar wat met mijn ander telefoonkosten. Nu moet ik alles via mijn mobiele telefoon doen, ook bellen met instanties, vrienden etc. Voor die extra kosten draai ik nu zelf op, terwijl het aan Ziggo ligt. Ook wordt er gezegd dat ze telefonisch contact met me opnemen, hebben ze 1 of 2 keer gedaan, maar niemand kan me vertellen wat er aan de hand. O ja, een error in de aanmelding ?? Ik zit nu al bijna VIER maanden zonder internet! Waardeloos, ik denk eraan om Radar oid in te schakelen. Wie weet wat ik moet doen en welke stappen ik moet ondernemen?
 
MisterSenseo
Hallo Josefien,

Ook ik vind dat dit niet zou moeten kunnen,4 maanden aan het lijntje gehouden worden,dat kan niet bij Ziggo vind ik.
Ik heb jouw verhaal naar het Webcareteam gemaild,ik hoop dat het nu wel snel en goed wordt opgelost.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Ziggo-WebCare_Jelle

Quote

josefien schreef:

Op 14 juli 2011 is de monteur geweest voor het installeren/aansluiten van de TV/internet en de telefoon. De TV is gelukt, maar het activeren van de modem (internet/tv) is niet gelukt. Zou binnen een week opgelost zijn! Echter vandaag, 9 november, is het dus nog steeds NIET opgelost. Ik heb inmiddels al een keer of 30 gebeld en gemaild, krijg iedere keer hetzelfde verhaal (ze maken voor de zoveelste keer een taak aan, kan 1 tot 15 werkdagen duren, heel vervelend en ze zijn er mee bezig) maar tot op heden werkt het nog niet. Bellen, mailen helpt allemaal niet, je komt niet verder bij Ziggo dan de helpdesk waar mensen zitten die niet technisch zijn onderlegd. De technische afdeling is zogenaamd niet bereikbaar, dus die krijg je nooit te spreken! Gewenste oplossing: Ik wil gewoon internet en een werkende telefoon. Er is toegezegd dat de gemaakte telefoonkosten met Ziggo worden vergoed, maar wat met mijn ander telefoonkosten. Nu moet ik alles via mijn mobiele telefoon doen, ook bellen met instanties, vrienden etc. Voor die extra kosten draai ik nu zelf op, terwijl het aan Ziggo ligt. Ook wordt er gezegd dat ze telefonisch contact met me opnemen, hebben ze 1 of 2 keer gedaan, maar niemand kan me vertellen wat er aan de hand. O ja, een error in de aanmelding ?? Ik zit nu al bijna VIER maanden zonder internet! Waardeloos, ik denk eraan om Radar oid in te schakelen. Wie weet wat ik moet doen en welke stappen ik moet ondernemen?


ik begrijp dat je een alles-in-1 pakket aangevraagd hebt en dat deze, na vier maanden, tot op heden nog niet geactiveerd kan worden. Graag wil ik voor je kijken of ik iets voor je kan betekenen. Zou je middels PB je klantnummer willen sturen?
Ziggo WebCare Jelle
 
MisterSenseo
Jelle,je bent weer pijlsnel,dank je wel kerel...........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
BMP
Snelle Jelle GrinGrin
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Ziggo-WebCare_Jelle
Ik ben ook maar getipt hoor Smile
Ziggo WebCare Jelle
 
fgwijnen
Met ontzetting las ik het bericht van Josefien. Al 4 maanden zit zij te wachten op haar internet toegang.........
Maar alles wat zij beschrijft, is ook precies wat ons nu overkomt. Alleen wij zijn pas 2 weken aan het wachten.

We zijn verhuisd, binnen de gemeente, en hebben ons pakket uitgebreid naar Alles in 1 standaard.
TV signaal is in orde, maar internet krijgt Ziggo niet voor elkaar.
Op dit moment moeten de Ziggo systemen HET PROBLEEM(wat het dan ook mag zijn) zelf oplossen en het is een kwestie van tijd voordat het opgelost is.
Ik heb dus een nieuwe (Cisco) modem en krijg ook de Ziggo activatie pagina, maar Ziggo krijgt mijn modem niet geactiveerd.

Hierdoor heb ik nu geen internet, geen telefoon en Ziggo krijgt de adreswijziging niet eens verwerkt.

Het grote probleem is dat er bij Ziggo alleen maar mensen aan de telefoon zitten die NIETS kunnen doen....
Tenminste dat is wat ik steeds te horen krijg.

Hopelijk dat ik op deze manier iemand uit de Ziggo community kan bereiken die iets voor ons kan betekenen.

Ik wacht namelijk geen 4 maanden af.Shock

Grt,
Frank
 
MisterSenseo
Stuur een Persoonlijk Bericht ( PB ) naar Ziggo_Webcare_Jelle en hopenlijk kan hij of één van zijn collega's het traject versnellen.........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Ziggo biedt heel Amsterdam gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 13-10-2020
Advertentie