obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info en vragen over de verschillende Ziggo modems en WiFi, poorten, portforwarding en de firewall instellingen. Modems: Horizon Mediabox GW-7400, Cisco EPC 3925 WiFi, Cisco EPC 3928 WiFi ,Ubee EVM 3200, Ubee EVW 3200 Wifi (Ambit EVW320B), Ubee EVW 321B Wifi, Ubee EVW 3226 Wifi. En de oudere modems: Motorola SBV 5100e, SBV 5101e, SBV 5120e, SBV 5121e, Arris CM450B, TM401B, TM501B, TM702B, Ubee EVM 320B, Cisco EPC 3212.
 Onderwerp afdrukken
Synology DS212j : Downloads in Downloadstation blijven op 0% staan
khalidinio
Hoi,

Ik heb net 1 dagje een ds212j en heb de laatste versie software geinstalleerd. Deze NAS is nu ook van buitenaf benaderbaar. Ik heb wat wijzigingen doorgevoerd in mijn router door port forwarding toe te passen voor mijn NAS. Echter heb ik alleen maar 1x een port forwarding ingevoerd in mijn router en dat was alleen voor poort 5000. Ik heb ook de ez-internet wizard uitgevoerd.

Iemand een idee waarom mijn torrents niet willen starten met downloaden, maar op 0% blijven staan. Uiteraard heb ik ze met dat "play" icoontje gestart.


Ik zie ook op de website van synology de volgende poorten onder het kopje "Downloaden":
http://www.synology.com/support/faq_show.php?q_id=299&lang=nld

Moet ik dan toch ook de volgende poorten forwarden: 6881 ~ 6890

ps. Ik heb de nieuwe wifi modem/router van Ziggo:

Ubee Ambit EVW320B
1303840840
Gewijzigd door khalidinio op 07-12-2011 11:59
 
guicher
Hoi,

Heb je bij de instellingen van Download Station van je NAS ook port 5000 ingesteld? Zo ja, zijn er wel seeders op de torrent die je aan het downloaden bent? Heb je zowel de port als TCP en UDP geforward?

mvg
guicher
1012866888

Let the speed be with you... Wink
 
yuri123
hier hetzelfde probleem.
alles werkte goed.
poortjes netjes geforward naar de synology (op statisch IP)
Download blijft haperen op 0%
Torrents werken wel op een pc
iemand een tip?
veel dank alvast
 
Nicholas

Quote

khalidinio schreef: Ik heb net 1 dagje een ds212j


Weet je zeker dat je hem 1 dagje hebt?

-------------
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
briolet

Quote

khalidinio schreef:Ik heb net 1 dagje een ds212j en heb de laatste versie software geinstalleerd. Deze NAS is nu ook van buitenaf benaderbaar. Ik heb wat wijzigingen doorgevoerd in mijn router door port forwarding toe te passen voor mijn NAS. Echter heb ik alleen maar 1x een port forwarding ingevoerd in mijn router en dat was alleen voor poort 5000. Ik heb ook de ez-internet wizard uitgevoerd.


1303840840

Ik heb dezelfde nas met het zelfde modem. Ik had er echter aan airport tussen geschakeld en de in de Ubee de airport als een dmz ingesteld. Dat werkte prima voor mij. Een reden voor deze setup was ook dat ik de airport al had toen ziggo mij die Ubee 'opdrong'. Totdat ik op een dag besloot om de Ubee als router te gebruiken en de airport als bridge. Leek eerst allemaal goed te gaan. Alle porten die op de airport geforward waren nu op de Ubee geforward. Echter, twee dingen werkten niet meer op de nas: Hij gaf errors dat hij niet meer bij de timeserver kon en dat hij niet meer bij de DDNS service kon komen. Vreemd genoeg kon de airport nog wel steeds bij een timeserver komen. Dus inkomende vpn verbindingen werkten perfect, maar juist de uitgaande verbindingen gaven problemen.

Ben uiteindelijk weer naar de oude situatie terug gegaan. Wel merkte ik dat ik in de Ubee alleen poorten kon forwarden onder het zelfde nummer als het ingaande nummer. Op de airport kon ik de poorten her-numeren. Ik heb bv. 5 cameras op poort 80 intern staan. (de default poort van de camera). Extern kun je ze allen een uniek poort nummer geven zodat de router toch weet welke camera aangesproken moet worden. Met het Ubee modem is dit onmogelijk.
Wel was het oplosbaar geweest als ik de poort per camera veranderd. Geen 80 meer maar elk een eigen). Het hernummeren bij het forwarden was toch echt de meest vriendelijke oplossing.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Synology DS212j : Downloads in Downloadstation blijven op 0% staan', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Horizon box loopt vast na lang aan staan op radio Klacht over Ziggo : 3 09-04-2017
Ubee Router en wireless staan uit. Algemene computer en software vragen. : 8 08-04-2015
Trage downloads Storing : 4 02-01-2015
Synology DiskStation Algemeen : 5 16-06-2014
Inloggegevens Outlook blijven niet bewaard Storing : 26 19-12-2013
Advertentie