obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Synology DiskStation
Nietes
Hallo,

Ik heb een Synology DiskStation DS211j aangesloten op mijn draadloze ubee modem bedraad aangesloten maar
hij is vaak niet te vinden. Wel de web interface maar niet via het netwerk. Ik zie hem meestal wel staan als ik in mijn netwerk kijk
maar als ik erop klik krijg ik meestal de melding "geen toegang tot \\blablanassie ( voorbeeld voor de naam ) Doe ik een paar keer probleem oplossen vind de inhoud wel voor een poosje maar even later weer precies het zelfde en ik heb hem niet in
de slaapstand staan. iemand enig idee of is dit een probleem van de ubee modem?
Gewijzigd door Nietes op 02-06-2014 18:39
Stja Annoying
 
techboy
Hier ook een Synology en geen enkele problemen icm. de Ubee modem..
 
Nietes
Lijkt mij een probleem met de Ubee3200 dan
Stja Annoying
 
techboy
heb je de rechten van je mappen allemaal juist ingesteld? En heb je ingesteld dat windows pc je mappen kan zien? Misschien hier even naar kijken in de configuratie op je synology.
 
Nietes
Yep allemaal gedaan anders zou die hem helemaal niet vinden, doet die dus wel als ik een paar keer op probleem oplossen klikt, lijkt net alsof die dan in de slaapstand staat ( dat heb ik uit gezet ) en pas de inhoud weer geeft als die aangeroepen word en nog op gang moet komen. Ik draai overigens Win8
Stja Annoying
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Synology DiskStation', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
NAS Synology DS112j niet aan internet via UBEE EVM3200 en router TP-Link TL-WR1043ND WiFi, draadloos netwerk : 8 15-12-2013
ubee modem : Synology NAS kan niet "naar buiten" Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 08-01-2013
Nas synology ds210j Eigen netwerk : 7 13-11-2012
Synology DS212j : Downloads in Downloadstation blijven op 0% staan Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 21-05-2012
Advertentie