Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en Ziggo? Instellingen voor ziggomail, Email, POP, SMTP. P2P, emule, edonkey poorten en NZB's. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Spotnet en Newsleecher kun je hier naar vragen.
WIFI Probleem (Modem of Laptop?)
|
|
stefanwiersema |
Geplaatst op 14-12-2011 11:04
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 14-12-2011 |
Goedemorgen, Ik heb al een behoorlijke tijd problemen met mijn internetverbinding thuis. Wanneer de LAN kabel in de laptop zit is er geen probleem en prima internet. Wanneer de kabel uit de laptop word gehaald doet de verbinding het de ene keer wel en de andere keer niet. De laptop heb ik al eens helemaal leeg gemaakt en opnieuw geinstalleerd om uit te sluiten of het probleem in de computer zit. Overigens heb ik via mijn Iphone wel altijd WIFI verbinding. Vrienden die langskomen met een laptop ook. Erg vreemd. Hierover heb ik in Juni contact opgenomen met Ziggo. Zij gaven bij mij aan dat er een nieuwe WIFI modem onderweg zou zijn en dat ik die dit jaar kan verwachten. Tot op de dag van vandaag moet ik die nog steeds ontvangen en vraag ik me zelfs af of die nog komt. Iemand een oplossing? Grt, Stefan |
|
|
Bitfreak |
Geplaatst op 14-12-2011 12:02
|
Beheerder » Onnen » 9755PE » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW320B WiFi » Fritz!Box 7490 » TV Standaard » CI+ Module SMiT Berichten: 370 Lid sinds: 21-03-2009 |
Heeft de WIFI netwerkadapter wel de nieuwste driver?. |
|
|
Undertaker |
Geplaatst op 15-12-2011 08:20
|
Activiteit » Den Haag Ziggo. » Internet Complete » FRITZ!Box 6690 Cable Berichten: 542 Lid sinds: 06-03-2010 |
Wat voor laptop is het? ( Merk / model ) Welke drivers zijn er geinstalleerd welke datum? Wat voor modem staat er een Cisco of een Ubee?! Met vriendelijke groet, Undertaker
|
|
|
stefanwiersema |
Geplaatst op 15-12-2011 11:54
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 14-12-2011 |
Het gaat om een Laptop van Compaq van juni 2011. Nieuwe dus. Het gaat om een Ubee modem. Ik heb daar nog een router tussen en die is van Cisco (omdat Ziggo met die onhandige niet draadloze modem werkt) Vandaar dat ik me er al een beetje op had verheugd een draadloos modem en router in 1 te ontvangen. Hoe kan ik zien welke drivers er geinstalleerd zijn? Bedankt voor jullie snelle hulp. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'WIFI Probleem (Modem of Laptop?)', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ziggo probleem met sky showtime | Klacht over Ziggo | : 2 | 30-06-2024 |
Waar is de 2,4 WiFi | Algemeen | : 6 | 17-12-2023 |
zonnepanelen verbinden met wifi | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 4 | 05-09-2023 |
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt | Klacht over Ziggo | : 3 | 22-08-2023 |
Wifi punt Zyxel Wap6807 | Algemene computer en software vragen. | : 8 | 16-01-2022 |
Advertentie