obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Draadloos internetten met wifi geeft vaak problemen. De snelheid is traag, de verbinding valt weg. Het kanaal is bezet. Hier zijn vragen, oplossingen en tools. Ziggo levert de volgende WiFi routers: Netgear JWNR 2000, Netgear WGR 614, Sitecom WL 582, Sitecom WL 351, Sitecom WL 153, Sitecom WL 341. Internet Dongles: Netgear WNDA3100V2, Netgear WN111, Sitecom WL172, Sitecom WN344. Maar voor andere types als Linksys, D-Link, Cisco, TP-Link kunt u ook uw vragen stellen.
 Onderwerp afdrukken
Te zwak signaal Ubee EVM 3200
Dargo32
Hallo,

Ik heb een Ubee EVM 3200 modem. Mijn playstation staat aan de andere kant van het huis en het signaal van de modem reikt niet tot daar.
Een kabel trekken is geen mogelijkheid. Kan iemand mij helpen met dit probleem?
Ik heb hier ook nog een lynksys router staan, kan ik die als repeater gebruiken?
Of is het mogelijk het signaal op een andere manier te versterken?

alvast bedankt
 
kobus1960
2e vraag is ja, de EVW is niet bijster sterk qua WiFi.
De Linksys bekabeld centraler in de woning plaatsen heft je probleem op.
Heb je het 120 Mb abbo van Ziggo, dient de router ook wel een N router te zijn.
Anders heb je wel een stabiel signaal, maar niet de snelste.
 
Hans59
Ik was juist zo blij met het nieuwe modem: een opgeruime meterkast, een simpele handleiding en het werkte meteen!!!

Nu moet ik toch weer mijn oude Linksys van stal halen. Waarom niet meteen een goed werkend modem met een voldoende sterk Wifi-signaal. Ziggo heeft geen vrienden gemaakt bij mijn kinderen die op zolder geen signaal meer ontvangen op hun laptop of iPhone.
 
kobus1960
Ziggo dwingt op deze manier klanten tot het gebruik van eigen WiFi
apparatuur. Ik moest ook, anders halve huis niet WiFi klaar voor laptop.
Ik ben het dus met je eens. De Ubee EVW is WiFi drama. Wat rommelen
met plaatsing wil wel helpen. Ik heb m opgehangen, dus met leds naar boven.
Scheelt zo'n 20 % in bereik.
 
Hans59
Perfect. Wat een service. Dat noem ik nu echt klantgericht bezig zijn: je kan weer lekker gaan experimenteren.
Waarom dit niet eerst bij een aantal klanten als proefpersoon uitgeprobeerd?????Frown
 
kobus1960
Tja, daar heb je een punt. Angry
Experimenteren is niet nodig, of weet je niet meer hoe
je Linksys werkt? Wink

En 1 topic over hetzelfde probleem is genoeg, deze sluit ik hierbij.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Te zwak signaal Ubee EVM 3200', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Humax IHDR 5500C Geen signaal Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 14-07-2020
Afschakelen analoog signaal, gevolgen voor radio-ontvangst? Ziggo nieuws : 2 18-10-2018
Ziggo schakelt analoog TV signaal uit vanaf april. Ziggo nieuws : 1 09-03-2018
Horizon mediabox ‘geen signaal, controleer antenne aansluitingen’ Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 3 18-11-2017
Ubee EV|M3200 of 3226 wifi? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 19-10-2017
Advertentie