Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
E-16 storing.
Giobenko
Ik heb sinds vanochtend om ca. 10:00 uur een E-16 storing op mijn TV en kan alleen Ned 1 ontvangen. Ik heb eerst via de help pagina van Ziggo op internet de stappen doorgelopen die staan bij oplossing voor een E16 storing. Echter nog steeds de E16 storing.
Hierna heb ik zo'n 6 keer naar Ziggo gebeld en steeds de juiste keuze knoppen gekozen. Aan het eind moet ik een 1 (één) intoetsten zodat de computer van Ziggo mijn digitale box opnieuw kan activeren. Maar dan krijg ik de volgende melding: wij hebben geen correcte keuze ontvangen. HOE KAN DAT? Bij alle andere keren dat ik de keuze 1 (één) heb gekozen in het voortraject is die wel geaccepteerd. Hoe kan het dat bij de laatste keer dat niet correct is.
Dus nogmaals gebeld. Maar doorverbinden met een medewerker kan niet omdat Ziggo GESLOTEN IS. Hoe kan dat? Kunnen er op een feestdag geen storingen optreden???? ZIGGO DOE HIER IETS AAN!!!!!Shock

kobus1960
Dat de helpdesk aanwezig is, is logisch.
Verwacht echter niet dat de technische dienst aanwezig is.
Dan zou je abbo nog duurder worden.
Heb je zelf geprobeerd via Mijn Ziggo je card te resetten?
Heb je al geprobeerd je digitale box opnieuw de zenders te laten zoeken?

Dit forum is onafhankelijk door en voor gebruikers, voor de duidelijkheid.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'E-16 storing.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Storing met internet/kabel en geen onderhoud gemeld Storing : 5 01-08-2025
horizon storing. Klacht over Ziggo : 6 13-12-2017
storing op haaf 230 Storing : 3 27-08-2017
Storing Family 7 Storing : 4 21-07-2017
Storing Midden NL Storing : 5 22-06-2017