obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Geen inkomende gesprekken mogelijk
PKolk
Goedemiddag, hier een klacht over de service van Ziggo.

Een lange tijd hadden wij de volgende pakketten lopen:
Internet+telefonie van de provider Online
2e telefoonnummer bij de KPN (wat we wilden meenemen naar Ziggo)
Televisie van Ziggo.

Aangezien het internet van Online zeer traag en gebrekkig was, had een 25mb pakket, en kon niet hoger krijgen als 12Mb/sec, hebben we toch de ''grote stap'' genomen om een alles in 1 pakket te nemen bij de Ziggo.

Het volgende was het geval:
Eind december 2011: Alles in 1 Plus pakket aangevraagd, met overstapservice. Die zouden het volgende doen:
Online internet + bellen stopzetten, het telefoonnummer wat we bij de KPN hadden lopen overnemen naar Ziggo en dan dus automatisch het pakket wat daar loopt stopzetten.

Pakket aangevraagd voor 9 januari 2012 met gratis service monteur. Deze kon helaas niet op de 9e komen, wel op de 12e, geen probleem. Werden netjes te woord gestaan door de medewerker voor de overstapregeling (zelf werk ik voor KPN dus ik weet dat je op alles voorbereid moet zijn) alles goed uitgevraagd en op het einde nogmaals alles doorgenomen hoe het in zijn werking zou gaan.

Hierover thuis een bevestiging gehad, hier stond het volgende letterlijk in:
"Ziggo zorgt ervoor dat uw telefoonnummer wordt overgenomen en uw huidige telefonieabonnement wordt stopgezet......" "Nadat telefonie van Ziggo met succes is geïnstalleerd, kunt u direct bellen met Ziggo. UITERLIJK de eerstvolgende werkdag (Vrijdag de 13e) nemen wij uw telefoonnummer over en kunt u ook gebeld worden via Ziggo".

Helaas, het zal aan de datum gelegen hebben, maar gebeld worden via het nummer van KPN dat nu dus via Ziggo loopt werkte niet. Eind van de middag even gebeld met Ziggo en deze melden dat er wat fout was gegaan en uiterlijk 5 dagen later zou het moeten werken, dinsdag dus. Zeer toevallig werkte het nog steeds niet dinsdag, ook niet na herhaaldelijk resetten van de modem. Dinsdag weer gebeld naar de Ziggo en het zou donderdag (vandaag) moeten werken. Helaas helaas helaas, vandaag nog niet gebeld kunnen worden.

Weeeeer gebeld naar de Ziggo, en na een half uur aan de lijn gehangen te hebben worden we doorgeschakeld naar klachtenservice. Tuut tuut tuut, verbinding verbroken. Nogmaals geprobeerd en weer krijgen we een persoon aan de lijn die nu kan mededelen dat het over 4 dagen zou moeten werken. Als we vragen waarom, dan legt hij de fout neer bij de KPN. Van het kastje naar de muur wordt zoiets genoemd als ik het goed heb. Maar ondertussen wel meer als een week niet gebeld kunnen worden.

Begrijp het niet verkeerd, Internet+TV werkt naar behoren, ben zelfs 3x zo snel gaan internetten. Maar niet gebeld kunnen worden terwijl je belangrijke telefoontjes verwacht, kan gewoon niet.
 
kobus1960
Ik ga dit op onze manier doorspelen aan Ziggo, dan ga ik ervan uit dat
je via een andere weg geholpen gaat worden.
 
PKolk
Bedankt, ik hoop dat er schot in komt. Want verder tot nu toe een tevreden klant wat betreft TV en internet. Alleen jammer dat het zo moet lopen met de telefonie. Zie het vaker voorbij komen, ook bij KPN. Alleen je hoopt dat het jou niet overkomt.

Bvd,

Peter.
 
Ziggo-WebCare_Alex
Hallo PKolk,

Mag ik via een PB je postcode en huisnummer, eventueel het klantnummer. Dan ga ik voor je kijken wat er precies aan de hand kan zijn.

Alvast bedankt,
Ziggo webteam Alex
Ziggo WebCare
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen inkomende gesprekken mogelijk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 3 15-04-2024
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi Eigen netwerk : 9 20-09-2020
Advertentie