obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen en configuratie van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Ambit EVW 320 B: WiFi niet stabiel ?
TjerkBrouwer
Ik ben net overgestapt van KPN (vdsl) naar Ziggo (alles-in-1).
Prima gelopen, keurig pakket en telefoonnummers snel overgezet.
De Ambit EVW320B die ik kreeg lijkt qua specs veel beter dan de KPN experia box. WiFi 300 Mbs en Ethernet 1 Gbs.
De WiFi functie is niet helemaal wat je zou verwachten: de snelheid is OK (mijn HP laptop geeft 150 Mbs aan) en ook de signaalsterkte is goed (5 balkjes waar KPN Experia niet verder kwam dan 4).
Toch lijkt het wel of de verbinding met de Laptop telkens even wegvalt, waardoor opnieuw verbinding moet worden gezocht. En dan heb je aan die mooie snelheid natuurlijk even niets. Liever iets langzamer EN stabiel. Ook bij andere apparaten (laptops, telefoons) doet zich dit voor.

Bij de Ambit 320 B kan ik bij de geavanceerde WiFi instellingen van alles regelen, maar dat gaat toch wat boven mijn pet.

Is er ergens een document of zo te vinden waar ik de optimale instellingen kan lezen om bovenstaande probleem(pje) op te lossen?
 
MisterSenseo
Ja hier ( <<
Wireless vind je vanaf pagina 44
Ik zou zeggen,sla een kopie van deze .pdf op en go for it.........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
TjerkBrouwer
Zeer bedankt, hier kan ik mee uit de voeten.

Met vriendelijke groet,

Tjerk Brouwer
 
MisterSenseo
Graag gedaan......Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ambit EVW 320 B: WiFi niet stabiel ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Waar is de 2,4 WiFi Algemeen : 6 17-12-2023
zonnepanelen verbinden met wifi Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 05-09-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Wifi punt Zyxel Wap6807 Algemene computer en software vragen. : 8 16-01-2022
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Advertentie