obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen en configuratie van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
geen internetverbinding met notebook
mluinstra
Sinds gisteren heb ik wel internetverbinding op mijn vaste pc, maar de draadloze verbinding op mijn notebook is weg.
Even wat gegevens op een rijtje:

Van het Netgear-kastje dat boven mijn meterkast hangt branden de linker 3 lampjes. De nummers 1, 2 en 3 branden niet.
Van het Cisco-kastje in mijn meterkast branden alle lampjes (min of meer) alleen het lampje 'link' is oranje (de rest groen).

Als ik klik op het teken (rechts op de pc) dat aangeeft of ik internetverbinding heb, dan zie ik: er zijn geen verbindingen beschikbaar, terwijl er eerder 3 verbindingen te zien waren (buren)

Mijn buurvrouw heeft sinds een week last van hetzelfde euvel als ik. Verder heb ik alle andere dingen zoals: stroom eraf en weer aanzetten al geprobeerd. Niers helpt.

Je leest het, ik ben een absolute leek, maar ik zou het heel fijn vinden als dit probleem snel wordt opgelost.
 
MisterSenseo
Je geeft zelf aan een volledige leek te zijn,dan heb ik maar één advies :
Zoek iemand in je omgeving die er wel verstand van heeft,dit is overduidelijk een conflict tussen jouw netwerk en dat van je buren........zowel jouw netwerk als dat van de buren crasht doordat je elkaar "treitert" ............bijvoorbeeld hetzelfde kanaal ingesteld.
Op afstand is het ontzettend moeilijk om iemand die er zelf weinig kijk op heeft te helpen,het is al niet makkelijk als iemand er wel kijk op heeft, hihi
Het kan vrij simpel opgelost worden, maar wel door iemand die weet waar hij/zij het over heeft.

Ik hoop dat je hiermee iets kunt,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
kobus1960

Quote

Ziggo-vraagbaak schreef:

Bel even met de Ziggo klantenservice die helpen je zo een ander kanaal in te stellen, dit lost idd voor 99% zeker je probleem op

Netgear/Sitecom worden volledig ondersteunt door Ziggo
is telefonisch eenvoudig op te lossen

succes ermee..


Heb je dat al eens uitgeprobeerd, dit verhaal?? Waarom denk je dat wij zoveel van die kwesties aan het oplossen zijn?
Of je bent zelf van de helpdesk, dat kan ook natuurlijk.
 
kobus1960
Besef wel dat Ziggo dit forum 7 x 24 monitort, uit zeer betrouwbare bron.
Er zijn al collega's van je in problemen gekomen.
Ik zeg dit maar even, voordat je roept, had het ff gezegd. Wink
 
Monteur_kees

Quote

Ziggo-vraagbaak schreef:

Ja wat ik hier zo af en toe lees.... werk idd bij Ziggo en heb al talloze mensen geholpen met modems...
er zijn helaas 4 afdelingen, Leeuwarden, Maastricht, Enschede en Zoetermeer...* zucht* je moet echt mazzel hebben om bij de goede (noem niet welke) terecht te komen met je probleem.... los idd vele problemen op die door externe buro's (niet ziggo maar callcenters extern) slecht zo niet verslechterd worden... snap niet dat dit al zoveel jaren goedgaat... en dat Ziggo de telefoondesk's (zijn ooit aangenomen om telefonie problemen op te lossen) b.v internet/tv problemen laat oplossen


Vraagbaak,
Lees even op het interne ziggonet de communicatie richtlijnen
er zijn regels om te communiceren op forums
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
MisterSenseo
Oeps er wordt hier iemand op de vingertjes getikt.........Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
veloci
Nou, ontzettend fijn om te weten dat Ziggo externe callcenter's inschakelt die er niks van bakken.
Naar mijn mening ben je dan net zo "waardevol" als werknemer door dit op een forum te melden, waar klanten, potentiele klanten, en zelfs webcare medewerkers op kijken.
Of ben je toch stiekem voor de concurent aan het werk? Wink
 
kobus1960
Feit is dat wij als MOD's contact hebben met Ziggo.
Daar zijn afspraken over gemaakt, zoals bv. hulp van
het Ziggo Webcare Team, die we met regelmaat, én
succesvol om hulp kunnen vragen. Dat iemand hier
verschijnt, als Ziggo medewerker, en z'n eigen toko
niet te best in het daglicht stelt komt die afspraken
niet ten goede. Wij hebben dan weer de taak dat lid
te waarschuwen voor de gevolgen. Dat mes kan aan
2 kanten snijden, vandaar.

Onze mening over de HD van Ziggo steken we niet onder
stoelen of banken, dat geldt niet voor het Ziggo Webcare team.

Ot die persoon dan werkelijk een Ziggo medewerker is of niet
doet er dan niet toe, wij nemen stelling.

De Ziggo Webcare medewerkers zijn bij ons én Ziggo bekend.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen internetverbinding met notebook', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi Eigen netwerk : 9 20-09-2020
Humax IHDR 5500C Geen signaal Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 14-07-2020
Advertentie