obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen en configuratie van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
geen internetverbinding met notebook
mluinstra
Sinds gisteren heb ik wel internetverbinding op mijn vaste pc, maar de draadloze verbinding op mijn notebook is weg.
Even wat gegevens op een rijtje:

Van het Netgear-kastje dat boven mijn meterkast hangt branden de linker 3 lampjes. De nummers 1, 2 en 3 branden niet.
Van het Cisco-kastje in mijn meterkast branden alle lampjes (min of meer) alleen het lampje 'link' is oranje (de rest groen).

Als ik klik op het teken (rechts op de pc) dat aangeeft of ik internetverbinding heb, dan zie ik: er zijn geen verbindingen beschikbaar, terwijl er eerder 3 verbindingen te zien waren (buren)

Mijn buurvrouw heeft sinds een week last van hetzelfde euvel als ik. Verder heb ik alle andere dingen zoals: stroom eraf en weer aanzetten al geprobeerd. Niers helpt.

Je leest het, ik ben een absolute leek, maar ik zou het heel fijn vinden als dit probleem snel wordt opgelost.
 
MisterSenseo
Je geeft zelf aan een volledige leek te zijn,dan heb ik maar één advies :
Zoek iemand in je omgeving die er wel verstand van heeft,dit is overduidelijk een conflict tussen jouw netwerk en dat van je buren........zowel jouw netwerk als dat van de buren crasht doordat je elkaar "treitert" ............bijvoorbeeld hetzelfde kanaal ingesteld.
Op afstand is het ontzettend moeilijk om iemand die er zelf weinig kijk op heeft te helpen,het is al niet makkelijk als iemand er wel kijk op heeft, hihi
Het kan vrij simpel opgelost worden, maar wel door iemand die weet waar hij/zij het over heeft.

Ik hoop dat je hiermee iets kunt,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
kobus1960

Quote

Ziggo-vraagbaak schreef:

Bel even met de Ziggo klantenservice die helpen je zo een ander kanaal in te stellen, dit lost idd voor 99% zeker je probleem op