Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
cisco 8485 kortsluiting
|
|
christakoning |
Geplaatst op 02-03-2012 18:59
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 02-03-2012 |
24 feb alles in 1 pakket laten installeren met cisco 8485 - na 1 dag kortsluiting in de HD recorder - apparaat doet niets meer - start alleen steeds maar weer opnieuw op lekker dan ! door de kortsluiting in t apparaat vloog de aardlek eraf en alle electronische apparatuur plots uit (waaronder home cinema cet en smart tv) 26 feb gebeld met ziggo - zou retour sticker komen ??? niets meer gehoord 02 mrt - vandaag 38 min. MOBIEL gebeld met ziggo - er was niets met de melding gedaan - volgens medewerker was de korstluiting aan ons te wijten ! ziggo mag blij zijn dat er geen apparatuur van ons beschadigd is en dat ik daarvoor een claim indien - schandalig dat ik er zelf over moet bellen en dat ik niets hoor graag die rommel retour nemen en voor goed werkend materiaal zorgen - wat is dat nou voor een service tot overmaat van ramp is er niet uit / in te bellen op de vaste aansluiting - alleen maar ruis/ gekraak - voor iemand die veel thuis werkt natuurlijk rampzalig svp OPLOSSEN anders zeg ik die hele t..zooi meteen op en ga weer over naar een andere provider. En dat voor een totaal pakket wat we afnemen van Eur 99 per maand zeer klant onvriendelijke allemaal gaarne reactie klant nr 145XXXX Klantnummer aangepast i.v.m. privacy. Gewijzigd door kobus1960 op 02-03-2012 20:32 |
|
|
Monteur_kees |
Geplaatst op 02-03-2012 19:42
|
Medewerker van Ziggo » @home / Casema / Ziggo zuid » Alles-in-1 Extra » Arris » tp-link wr-1043nd (openwrt) » TV Extra » Cisco 8455DVB Berichten: 449 Lid sinds: 03-04-2009 |
Geachte crista, Hellaas komt het vaker voor dat de aardlekschakelaar eruit klapt vaak komt dit door een apparaat wat geaard dient te zijn maar niet op een geaard stopcontact zit wees aan de ene klant blij dat deze springt dat weet je in ieder geval zeker dat dat allemaal wel werkt Quote christakoning schreef: 24 feb alles in 1 pakket laten installeren met cisco 8485 - na 1 dag kortsluiting in de HD recorder - apparaat doet niets meer - start alleen steeds maar weer opnieuw op lekker dan ! door de kortsluiting in t apparaat vloog de aardlek eraf en alle electronische apparatuur plots uit (waaronder home cinema cet en smart tv) 26 feb gebeld met ziggo - zou retour sticker komen ??? niets meer gehoord 02 mrt - vandaag 38 min. MOBIEL gebeld met ziggo - er was niets met de melding gedaan - volgens medewerker was de korstluiting aan ons te wijten ! ziggo mag blij zijn dat er geen apparatuur van ons beschadigd is en dat ik daarvoor een claim indien - schandalig dat ik er zelf over moet bellen en dat ik niets hoor graag die rommel retour nemen en voor goed werkend materiaal zorgen - wat is dat nou voor een service tot overmaat van ramp is er niet uit / in te bellen op de vaste aansluiting - alleen maar ruis/ gekraak - voor iemand die veel thuis werkt natuurlijk rampzalig svp OPLOSSEN anders zeg ik die hele t..zooi meteen op en ga weer over naar een andere provider. En dat voor een totaal pakket wat we afnemen van Eur 99 per maand zeer klant onvriendelijke allemaal gaarne reactie klant nr 1455xxx Wederom klantnummer aangepast ivm privacy... Gewijzigd door MisterSenseo op 02-03-2012 21:02 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south cisco 8485 samsung ue40cXXXXXXXXXXXX golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 02-03-2012 21:08
|
Beheerder » Koffiehuis MisterSenseo » 2531XC » Alles-in-1 Complete » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
@Crista : laten we wel duidelijk zijn over het feit dat dit niet een website is van Ziggo, maar een onafhankelijk forum voor en door gebruikers/abonnees van Ziggo. Er zijn hier wel Ziggo medewerkers aanwezig, maar het verhaal wat je als topicstart geschreven hebt is gericht aan Ziggo en ik stel voor om dit verhaal nog eens naar Ziggo zelf te sturen. Wij als forumleden kunnen niets anders doen dan de Webcareleden en/of medewerkers van Ziggo hierop attenderen, maar in dit geval is dit niet van toepassing aangezien er al een Ziggo medewerker heeft gereageerd. Wel een persoonlijke tip van mij naar jou : het is de toon waarop je iemand behandelt, waarop je zelf terug behandeld wordt. Duidelijk het probleem en je ongenoegen aangeven is prima, maar schelden werkt vrijwel altijd averechts........ Veel succes met een hopenlijk snelle oplossing van jouw probleem, Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'cisco 8485 kortsluiting', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. | Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie | : 3 | 22-10-2020 |
Cisco TOD rule inregelen lukt niet | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 2 | 10-11-2019 |
2 X Cisco 8485 DVB | Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. | : 1 | 22-02-2019 |
Cisco 8485 DVB | Storing | : 4 | 09-02-2019 |
Beperken ps4 via modum cisco epc3928 | Instellingen software | : 6 | 17-09-2018 |
Advertentie