obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Draadloos internetten met wifi geeft vaak problemen. De snelheid is traag, de verbinding valt weg. Het kanaal is bezet. Hier zijn vragen, oplossingen en tools. Ziggo levert de volgende WiFi routers: Netgear JWNR 2000, Netgear WGR 614, Sitecom WL 582, Sitecom WL 351, Sitecom WL 153, Sitecom WL 341. Internet Dongles: Netgear WNDA3100V2, Netgear WN111, Sitecom WL172, Sitecom WN344. Maar voor andere types als Linksys, D-Link, Cisco, TP-Link kunt u ook uw vragen stellen.
 Onderwerp afdrukken
Ubee router reset verbinding
chielsen
Ik heb pas net internet van ziggo met een ubee modem.
Nu heb ik een probleem dat zo 1 keer in het uur mijn verbinding even wegvalt. Ik zie nergens een melding, maar bijvoorbeeld mijn video of audio stream houdt ermee op.
Ook valt mijn ssh connectie weg.

Eerst dacht ik dat het gewoon een storing in het internet was, maar ik draai nu ook een linux image via Vmware. Elke keer als mijn internet wegvalt, krijgt mijn image een nieuw ip adres.
Ik denk dus dat het iets is in de router. Iemand een idee?
 
MisterSenseo
Ik heb wel een idee ja.
Eens in het uur is eens per 3600 seconden en dat is precies de verversing van je password van je draadloze verbinding.
Verander die in je router naar 7200 seconden en als je geluk hebt valt hij dan niet meer weg.
Heb je pech valt hij eens in de 2 uur weg.
Je kunt zoeken naar de nieuwste drivers voor je draadloze netwerkkaart ( niet via Windows Update ! )
Of je zet je WPA2 code om in WEP of zelfs uit, maar dan is het slim om met MAC filtering te gaan werken.
De enige oplossing die je nog hebt is als dit geen verbetering geeft is bedraad gaan werken, het is helaas niet anders.........Wink

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ubee router reset verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ASUS Router RT-AC66U_B1 IPv6 activeren Hardware instellingen : 2 25-11-2021
Router aanschaffen?? WiFi, draadloos netwerk : 3 01-02-2018
Slechtontvangst kerkomroep via Ziggo verbinding Storing : 34 19-11-2017
Ubee EV|M3200 of 3226 wifi? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 19-10-2017
Ubee modem icm ip camera probleem Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 23 30-08-2017
Advertentie