Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
Smartcard activatie.
|
|
kezeltje |
Geplaatst op 31-03-2012 20:57
|
Activiteit Berichten: 186 Lid sinds: 01-08-2009 |
Heb zo'n 2 maanden geleden een extra smartcard (voor digitale TV) gekocht. De leverancier heeft de kaart geactiveerd en het nieuwe kaartnummer staat ook sinds de levering keurig op de website van Z1GG0 bij mijn gegevens. Echter gisterenmiddag op vrijwel alle kanalen een E16-4 melding: dit programma maakt geen deel uit van uw abonnement. De ongecodeerde kanalen bleven wel werken. Gisteren omstreeks 17.00 gebeld met 1200 en doorverbonden met de administratie: "Oh uw smartcard staat niet (meer) in onze administratie" . Maar nog wel steeds op de gegevenspagina bij "mijn ziggo". Geen koppeling dus??? De afdeling administratie heeft de kaart geregistreerd in de administratie, maar tot nu toe nog heb ik nog steeds dezelfde E16-4 melding. Mijn vraag dus: hoe lang duurt het administreren van een smartcard? (oftewel: wanneer kan/mag ik weer digitaal TV kijken?) groetjes, Jan. p.s. gelukkig doet mythbuntu het nog wel. Make a daily backup of your obsolete files.
|
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 31-03-2012 21:59
|
Beheerder » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Nou een heel lullig antwoord voor je............bij telefonisch activeren is de kaart actief voordat het telefoongesprek beƫindigd is. Als een speer terugbellen dus en neem geen genoegen met "nee".......... Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
kezeltje |
Geplaatst op 01-04-2012 20:28
|
Activiteit Berichten: 186 Lid sinds: 01-08-2009 |
Quote MisterSenseo schreef: Nou een heel lullig antwoord voor je............bij telefonisch activeren is de kaart actief voordat het telefoongesprek beƫindigd is. Als een speer terugbellen dus en neem geen genoegen met "nee".......... Ik was vandaag de deur uit. Eerst maar even een update: de foutmelding is er nog steeds. Maar ik weet niet of het wel da activatie betreft: de kaart heeft bijna 2 maanden gewerkt en staat idd al die tijd op de gegevens pagina van Mijn ziggo. De afdeling administratie was de kaart "even kwijt". Nu is mijn nieuwe vraag: als ik de kaart activeer via deze link:https://www.ziggo.nl/#mijn-ziggo/mijn...producten/ > klik op Smartcard activeren, wordt het kaartnummer dan wel of niet in de administratie van ziggo opgenomen?????? grtn, Jan Make a daily backup of your obsolete files.
|
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 01-04-2012 20:43
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Ja. als het goed is wel. |
|
|
kezeltje |
Geplaatst op 02-04-2012 10:33
|
Activiteit Berichten: 186 Lid sinds: 01-08-2009 |
nou nou, vanmorgen 40 minuten aan de telefoon gehangen/gezeten. ziggo kan de card momenteel niet activeren. ze hebben een storing. het probleem moet door de afdeling Error opgelost worden. het zal wel even duren. (Ned1 en HBO doen het nog wel.) Mijn pleidooi dus: afschaffen die smartcards. Jan Make a daily backup of your obsolete files.
|
|
|
Nicholas |
Geplaatst op 02-04-2012 10:59
|
Expert » het Brabantse land (in de matrix) » Matrix » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW320B WiFi » TV Standaard » Humax iRHD-5000c Berichten: 560 Lid sinds: 02-02-2012 |
Da's balen zeker als je 40 minuten hebt zitten bellen. Afdeling Error ? Grappige benaming.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
|
|
|
kezeltje |
Geplaatst op 02-04-2012 12:00
|
Activiteit Berichten: 186 Lid sinds: 01-08-2009 |
Quote Nicholas schreef: Da's balen zeker als je 40 minuten hebt zitten bellen. Afdeling Error ? Grappige benaming. bellen naar 1200 kost nix. en ik krijg de indruk dat de helpdesk-medewerkers graag geheimzinnig doen over de (benaming van) andere afdelingen. En ik krijg daardoor tevens de indruk dat ziggo de administratie/informatica niet echt onder de knie heeft. morgen maar weer eens bellen. Jan Make a daily backup of your obsolete files.
|
|
|
junkonwheels |
Geplaatst op 02-04-2012 12:30
|
Activiteit » Alles-in-1 Basis » Ubee EVM320B » TV Extra Berichten: 18 Lid sinds: 28-03-2012 |
dat ziggo de boel niet in orde heeft blijkt maar weer wand vaak als het werkt is het top maar krijg je een probleem dan is het een gekloot om het weer werkend te krijgen. het raarste dat ze mij ooit vertelde is dat mijn kabels van de tv etz versleten door dat er stroom door ging wat natuurlijk onzin is maar als je belt is het meestal jou fout en niet die van ziggo volgens hun dan. ik hoop dat het snel is opgelost voor je |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 02-04-2012 14:48
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
@Junkonwheels, zit je nog met een niet opgelost probleem dan? |
|
|
kezeltje |
Geplaatst op 04-04-2012 11:17
|
Activiteit Berichten: 186 Lid sinds: 01-08-2009 |
Vanwege de problemen met het (re)activeren van de smartcard heb ik maandag een mailtje gestuurd naar de CTO van ziggo. En niet geheel onverwachts werd ik vanmorgen gebeld door een ziggo-medewerker. Het zou vandaag geregeld worden. Ik word vanmiddag weer teruggebeld om te horen of het in orde is gekomen. ik ben benieuwd. Jan Make a daily backup of your obsolete files.
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Smartcard activatie.', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
deactivatie van smartcard!!?? | Klacht over Ziggo | : 7 | 02-09-2017 |
Smartcard traag | Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. | : 4 | 04-07-2016 |
Ziggo smartcard | Algemeen | : 2 | 19-01-2016 |
Geen smartcard nodig, 46 zenders ongecodeerd bij ziggo | Ziggo nieuws | : 8 | 11-10-2015 |
Horizon Box activatie | Klacht over Ziggo | : 14 | 26-09-2015 |
Advertentie