obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
geen signaal RTL7,veronica en net5
brodje
Hallo ik ben nieuw hier op dit forum en heb meteen een vraag. Ik hoop dat jullie mij willen helpen.
Ik heb sinds iets meer als een jaar regelmatig geen signaal voor maar 3 zenders, te weten RTL7,Veronica en Net 5.
Het gekke is dat dat niet altijd zo is. Zoals nu heb ik haarscherp beeld ??
Het is ook alleen maar bij deze 3 zenders, voor de rest heb ik geen klagen. IK heb diverse malen met Ziggo gebeld maar daar kom ik niet echt verder mee.
Uiteraard heb ik al gegoogled. Ik las dat deze 3 zenders storingsgevoelig zijn maar, of ik heb beeld en dan haarscherp,of ik heb geen signaal ??

Heeft iemand een goede suggestie ?

SmileSmile
 
Nicholas
Heb je soms echt geen signaal of krijg je een foutmelding? En Kijk je via een decoder of via CI+ module ? Weet je zeker dat je aansluiting o.k. is?
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
brodje

Quote

Nicholas schreef:

Heb je soms echt geen signaal of krijg je een foutmelding? En Kijk je via een decoder of via CI+ module ? Weet je zeker dat je aansluiting o.k. is?


Bedankt voor je snelle reactie. Ik krijg dan de melding " E48 geen signaal". Ik kijk via een Samsung DCB 9401R decoder.
Voor de volledigheid: ik heb een maand of 7 geleden van Ziggo een nieuwe Ubee EVW 3200 kabelmodem gekregen, maar daarvoor (met de oude kabelmodem) had ik het ook al.
Ik kijk deze zenders niet zo heel vaak vandaar dat ik er niet zo'n punt van gemaakt heb. Het begint nu echter te irriteren want ik heb uiteindelijk wel 3 Nederlandse zenders minder in het pakket.
 
kobus1960
Modem staat er los van. Heb je wel je Decoder even alle kanalen opnieuw
laten scannen? Er zijn er de laatste maanden behoorlijk wat van plek veranderd.
 
Nicholas
Kan toch ook heel goed aan je installatie liggen (bedrading !) Op dit forum staan prima tips hoe een aansluiting juist te realiseren. Het spul is echt storingsgevoeliger dan je denkt. Goed afgeschermde kabels, etc. zijn echt nodig tegenwoordig.

Check ook voor de zekerheid even de software in de samsung. Is die up to date?
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen signaal RTL7,veronica en net5', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi Eigen netwerk : 9 20-09-2020
Humax IHDR 5500C Geen signaal Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 14-07-2020
Advertentie