obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Kapotte modem en slechte behandeling
Black Tiger
Bedankt voor de terugkoppeling.
Ik hoop ook voor je dat ze het snel komen fixen en als je gelijk hebt, ach, dan komen ze daar vanzelf achter als er een nieuwe kabel ligt en zal het modem alsnog vervangen worden.
Hopelijk gebeurt het allemaal snel want niets is zo vervelend als op zoiets zitten te wachten en irritant internet te hebben.
Greetings, Black Tiger
 
Nicholas
Dat het modem steeds uit zichzelf uitvalt kan misschien ook wel aan die kabel liggen. Hij reset zichzelf misschien om zich anders in te stellen op de diverse frequenties (kan geen goede verbinding krijgen.)

Wel toevallig inderdaad dat het probleem zich voordoet na de stroomstoring. Zijn er destijds misschien graafwerzaamheden geweest waarbij andere kabels zijn geraakt?

Afijn, hopelijk zie je snel de graafmachines aan de slag.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
timk

Quote

Nicholas schreef:

Dat het modem steeds uit zichzelf uitvalt kan misschien ook wel aan die kabel liggen. Hij reset zichzelf misschien om zich anders in te stellen op de diverse frequenties (kan geen goede verbinding krijgen.)

Wel toevallig inderdaad dat het probleem zich voordoet na de stroomstoring. Zijn er destijds misschien graafwerzaamheden geweest waarbij andere kabels zijn geraakt?

Afijn, hopelijk zie je snel de graafmachines aan de slag.


Hij had een geinig apparaat bij waarmee hij precies kon zien waar het probleem as en dat was net op het randje van onze struiken en de openbare stoep dus hij zal niet geraakt zijn, Het is niet echt resetten wat hij doet want dan blijft een lampje branden op mijn modem het is echt uitvallen maar goed die fout in de kabel zorgde voor een trage verbinding het uitvallen van de modem we zullen zien hopelijk is dat ook verholpen dan zo niet kan de monteur hem alsnog vervangen.
 
Monteur_kees
geinig apparaatje is een TDR meter in vakjargon pulsmeter van bicotest http://www.instruments4hire.co.uk/bic...cators.htm
of
een tv220 http://www.tempo-textron.com/prod_det...&pid=10363
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
timk
Het was de TV220, de monteur liet me ook nog mooi zien waar het probleem in de kabel zat hoever vanuit de meterkast en hoe erg het was. Geinig apparaatje ja.
 
kobus1960
Zooooo, da's leuk speelgoed om alles echt optimaal te krijgen!! Hebbuhhhhhh.
Zal niet goeiekoop zijn. Blush
 
Monteur_kees
yep kan je een leuke 2e hands autootje voor kopen
Smile
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
kobus1960
Voor in huis kom je met een goeie multimeter ook een eind toch?
RG59 kabel erin, meten voor de stekkers erop gaan, naderhand e.d.
Het echte handwerk dus, loont wel, ook UTP met zelf stekkeren.
Ohm wil wel wat laten zien Annoying
 
timk
Zoals belooft zou ik jullie op de hoogten houden, nou daar zit ik dan mee te shoppen op de buren want raad eens niks nada noppes.

Volgens de monteur kon ik dezelfde week nog een brief verwachten en de week daarop zou het waarschijnlijk al gemaakt zijn. Niet dus twee weken verder en er is nog niet eens een brief. Als hier personeel aanwezig is dan raad ik ze aan om deze zaak een prioriteit te geven waar de Koningin nog voor moet wachten anders kunnen jullie snel een brief van mijn advocaat verwachten.

Dit is toch te gek voor woorden eerst maanden ontkennen dat er iets aan de hand is dan wordt mijn klacht eindelijk erkend en dan laten ze niet eens iets horen!

Ik zit hier thuis nu gewoon al maanden met amper internet een email sturen is al afwachten of hij überhaupt verstuurd.
 
kobus1960
Hoog van de toren blazen op een Forum voor en door gebruikers zonder binding
met Ziggo. "Jullie" zijn dus onafhankelijk, kom maar op met die advocaat.
Met een dergelijk begin in een gesprek met Ziggo kom je nergens.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kapotte modem en slechte behandeling', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Niet te stoppen procces retournering oud modem. Helpdesk : 4 15-03-2019
Bin-file van compal-modem wijzigen Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 25-12-2018
settop box modem Klacht over Ziggo : 3 09-05-2018
Advertentie