obey-robots.txt
28 Juli 2017, 16:56
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 35% [12 stemmen]
35% [12 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 65% [22 stemmen]
65% [22 stemmen]

Stemmen: 34
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Voordeelcode: gebruikers2017 I-Telligent Usenet
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

traag internet ziggo

Zippo
Ik moet nog testen met een laptop direct aangesloten op het ubee modem om router problemen uit te sluiten. Maar de laatste paar dagen zijn bedroevend.


1886881757

Automatisch samengevoegd met vorige post op: april 10 2012 23:02:20:
Rechtstreeks met laptop aan ubee!

1886908964

Automatisch samengevoegd met vorige post op: april 10 2012 23:12:07:
Dit is weer met router. Vond het verschil in eerste en tweede meting erg vreemd. Maar nu ook hogere snelheid met router en vergelijkbaar met directe aansluiting op de ubee.

De router is dus niet defect.

Of er zit iemand gigantisch bandbreedte weg te trekken hier in de straat of er is een ander probleem aan de hand.
1886919659

Mijn zoon klaagt al een paar dagen dat ie geen youtube filmpje of muziek kan luiterenen. En ja tijdens het testen stond zijn pc uit.
Gewijzigd door Zippo op 10-04-2012 23:12
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
kobus1960
Begin even de metingen bij dezelfde server uit te voeren.
Je begint met Veendam, doe de volgenden daar ook.
Zo krijg je altijd een vreemd beeld. Smile
 
Black Tiger
Doe ook even wat testen bij speedtest.ziggo.nl dan zit je altijd op de eerste server. Dat zal wat hoger uitvallen maar dan kunnen we zien of dat ook stabiel blijft of vertragingen gaat opwerpen.
Greetings, Black Tiger
 
Zippo
met speedtest.ziggo.nl hetzelfde resultaat.
Op onderstaand jplaatje kun je goed zien dat om 0600 het modem met een schakelklok even is uitgeweest.

Zippo voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door Zippo op 11-04-2012 12:10
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
Black Tiger
Waren die testen op speedtest.ziggo.nl al met de laptop rechtstreeks aangesloten?
Greetings, Black Tiger
 
jheijmann
Vandaag net als gisteren zer trage Internetverbinding. Tot voor kort eigenlijk nooit problemen gehad met Ziggo Internet. Het l;iep altijd met wel 40Mbps/5Mbps. Na de upgrade naar 50/5 heeft het enkele dagen lekker snel gelopen maar sinds gisteren is het over.

Met de Ziggo Speedtest haal ik maar amper 1 Mbps download... terug naar de oude telefoontijd. Ik heb van alles bekeken en gereset. Soms start de Ziggo Speedtest zelfs heel en leel langzaam op.

Ik denk dat ik van de week maar eens ga bellen. Wat mij bij Ziggo en anderen altijd een bettej stoort, is dat ze nog steeds niet transparant genoeg zijn met storingsmeldingen en status. Soms vind je op Internet, zoals hier en op Twitter betere en actuelere informatie.
Uiteraard moeten ze allemaal aan hun imago denken, en via hun voorlichter communiceren maar toch...

Ik hoop dat ze binnen enkele dagen de problemen hebben opgelost.
 
kobus1960
Hier (klik) gekeken?
 
Zippo
De jitter is bagger en de eindbestemming is onbereikbaar. Zal zelf maar contact met ziggo opnemen.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
jheijmann


Het heeft altijd goed gewerkt en ook na de upgrade van 40 naar 50. Ziggo gaf toen aan in de mail dat je alleen het modem even uit moest zetten en na enkele minuten weer aan.
Ik ga er dus vanuit dat mijn configuratie idem als voor heen goed was; anders verwacht ik een advies in zo'n mail. Dus vooralsnog laatv ik mijn config ongewijzigd.
Vanmiddag liep het ineens erg snel tot 49,9 Mbps maar na 5 minuten wordt ik weer geknepen tot minder dan 5 Mbps.

Er moet iets met de Ziggo-Internet koppeling niet goed staan of niet syncen. TV en telefoon werken overigens prima.

Nog even aanmodderen en morgenvroeg maar eens bellen. Er moet iets mis zijn bij hun. Op al mijn PC's gaat het rechstreeks op het modem al fout na een tijdje.Boxing
 
kobus1960
Probleem met de snelheid alleen met downloaden of altijd?
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'traag internet ziggo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
ziggo bellen Klacht over Ziggo 13 06-07-2017 18:07
Ziggo Go app uitgebreid met bijna 50 extra zenders en meer Chromecast / Airplay functionaliteit Ziggo nieuws 1 26-06-2017 19:41
Mijn 1e speedtest bij ZIGGO Algemeen 18 11-06-2017 15:24
Ziggo verhoogt prijzen op 1 juli 2017 Abonnementen 23 10-06-2017 13:11
Al bijna 24 uur geen Internet/TV/Telefoon Storing 7 09-06-2017 02:44
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Wesmsn01:15:12
| Justin2302:25:32
| MARTECK03:21:25
| Bitfreak03:42:29
| Desmark03:50:42
| PlzZzz04:49:56
| Ziggo Webcare07:35:34
| Gilex09:46:20
| Matty13:38:38
| MisterSenseo13:50:22
Laatste Artikelen
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
| Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

04-04-2017 18:17
Vragen a.u.b. op het forum, daar is de shout niet voor. Voor Canal Digitaal zijn er satelliet forums zoals bijv. https://www.satel.
..
die je daar wellicht antwoord op kunnen geven

21-03-2017 11:42
Ik heb een vraag over de diensten via satelliet dus via Canal digitaal. Is er in de komende tijd een uitbreiding van het pakket mogelijk of dat de sport golf eraf gaat en vervangen sport racing

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???