obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
geen verbinding
dennisbalter
Hallo Allemaal,
sinds gisteren rond 11.00 uur 's morgens hebben wij helemaal geen ontvangst meer. Dus geen tv, internet of telefoon. Na herhaalde keren van het kastje naar de muur gestuurd te zijn moesten we opeens 48 uur wachten om te kijken of de fout zich zou herstellen.
nu ben ik op mijn werk eens rond aan het neuzen of ik nog meer klachten hierover vind en tot mijn schrik is dat dus ook echt zo.
heeft iemand tips over hoe ik het het beste kan aanpakken want ik heb geen zin om zo lang te wachten(ik zie dat sommigen echt weken moeten wachten!!).
we hebben zelfs geen gewoon tv signaal meer.

alvast bedankt voor de hulp

vg
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi Eigen netwerk : 9 20-09-2020
Advertentie