obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Traag!!
machinist1964
Ben een paar dagen weggeweest, denk dat mijn leidingen zijn gaan roesten, heb nu 30% minder download bij onze Ziggo.
Heb niets veranderd, ben nu al een half uur in de wacht met Ziggo, volgens belcomputer ben ik aan de beurt en gaat de telefoon gewoon over maar ik wacht en wacht en wacht.
Wat een slechte service bij ziggo, dus niets veranderd vanaf multikabel tot nu.
Is ook weer een Radar momentje, ik ga deze wel aanmelden bij radar.....
 
kobus1960
Haal het modem even 10 minuten van spanning, dat al getest?
Hoe weet je dat je 30% minder download hebt?
 
Nicholas
Er zijn werkzaamheden geweest in je postcodegebied (toen jij niet thuis was) , die tip van kobus om je modem van de spanning te halen is dus wel een logische om mee te beginnen.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
machinist1964
Oke ga iki proberen, ik had met ping en speedtest alles doorgelopen, inplaats van de 50 mbits, had ik maar 33...........
geprobeert ziggo te bellen(dit stoorde mij het meest) toen de computerstem zei dat ik nu aan de beurt was had ik uiteindelijk 45 minuten gewacht en er werd niet opgenomen.
Deze service hadden ze ook al toen ze nog Multikabel waren, wel een domper na 5 jaar tele2 zonder problemen....
 
Nicholas
Kan zijn dat je gelijk nieuwe firmware krijgt op je Cisco trouwens. Duurt dan dus wat langer voordat ie helemaal opnieuw is opgestart. Maar kan ook zijn dat je deze wat later in de maand krijgt. Hangt van je postcodegebied af.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Black Tiger
Is de Cisco firmware dan ook al uit inmiddels?
Greetings, Black Tiger
 
Nicholas
Ik heb het op tweakers gelezen maar weet het ook niet zeker. Laatste keer stond daar info over de ubee, dat was toen ook correct. Maar misschien kan Piotje wat uitsluitsel geven hierover.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Traag!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
2 externe box traag Klacht over Ziggo : 7 06-02-2018
Ziggo 200/20 is 'savonds traag (~80/~18) Snelheid : 2 20-09-2016
Smartcard traag Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 04-07-2016
Snelheid traag Snelheid : 8 06-12-2015
Traag internet en geen telefoon Klacht over Ziggo : 15 07-03-2015
Advertentie