Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
abonnement extra smartcard's
|
|
johnadelaar |
Geplaatst op 28-07-2008 22:27
|
Activiteit » Heerhugowaard Berichten: 1 Lid sinds: 25-06-2008 |
Ziggo promoot het gebruik van Digitale televisie in het gehele huis, alleen nergens is vindbaar hoeveel deze extra smartcard's kosten. Voorheen bij Multikabel was de prijs van een extra smartcard € 0,50 per maand. Iemand bij klantenservice vertelde j.l. vrijdag 25 juli, dat dit nu € 10,00 per jaar per smartcard kost. Echter bij de telefonische bestelling van deze 4 extra smartcards verteld de medewerker mij dat dit 4 x de prijs van een enkele smartcard kost. Niemand weet nu wat prcies waar is. Wie weet dit? Bij 5 televisie's in huis en 5 x een abonnement zou dit in mijn geval € 24,90 per kaart per maand x 5 = € 124,90 bedragen. Een absurde prijsverhoging t.a.v. de 0,50 per maand voor de extra smartcard bij voorheen Multikabel. Ziggo reageert niet op mijn vragen omtrent deze absurditeit. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'abonnement extra smartcard's', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Data delen met nieuw familie-abonnement | Ziggo nieuws | : 1 | 18-06-2018 |
Kan extra mediabox niet installeren | Hardware instellingen | : 10 | 05-11-2017 |
deactivatie van smartcard!!?? | Klacht over Ziggo | : 7 | 02-09-2017 |
Ziggo Go app uitgebreid met bijna 50 extra zenders en meer Chromecast / Airplay functionaliteit | Ziggo nieuws | : 1 | 26-06-2017 |
Non-stop gratis extra’s voor Ziggo klanten met een Vodafone abonnement | Ziggo nieuws | : 1 | 03-04-2017 |
Advertentie