obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
abonnement extra smartcard's
johnadelaar
Ziggo promoot het gebruik van Digitale televisie in het gehele huis, alleen nergens is vindbaar hoeveel deze extra smartcard's kosten.

Voorheen bij Multikabel was de prijs van een extra smartcard € 0,50 per maand. Iemand bij klantenservice vertelde j.l. vrijdag 25 juli, dat dit nu € 10,00 per jaar per smartcard kost.

Echter bij de telefonische bestelling van deze 4 extra smartcards verteld de medewerker mij dat dit 4 x de prijs van een enkele smartcard kost.

Niemand weet nu wat prcies waar is. Wie weet dit? Bij 5 televisie's in huis en 5 x een abonnement zou dit in mijn geval € 24,90 per kaart per maand x 5 = € 124,90 bedragen.

Een absurde prijsverhoging t.a.v. de 0,50 per maand voor de extra smartcard bij voorheen Multikabel.

Ziggo reageert niet op mijn vragen omtrent deze absurditeit.Angry
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'abonnement extra smartcard's', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Data delen met nieuw familie-abonnement Ziggo nieuws : 1 18-06-2018
Kan extra mediabox niet installeren Hardware instellingen : 10 05-11-2017
deactivatie van smartcard!!?? Klacht over Ziggo : 7 02-09-2017
Ziggo Go app uitgebreid met bijna 50 extra zenders en meer Chromecast / Airplay functionaliteit Ziggo nieuws : 1 26-06-2017
Non-stop gratis extra’s voor Ziggo klanten met een Vodafone abonnement Ziggo nieuws : 1 03-04-2017
Advertentie