obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Single port forwarding in Ubee EVW3200
briolet

Quote

Er zat nog een netwerkkabel in mijn Netbook vandaar.


Op mijn laptop mag ik gelijktijdig een verbinding via netwerk kabel en wifi maken. In de netwerkvoorkeuren stel ik dan de prioriteit in. Dus dat zo'n kabel last geeft zal niet direct duidelijk zijn. Mooi dat het nu wel volledig werkt.

Ik zie in je screenshot dat je WPS aan hebt staan. Als je dat niet gebruikt, zou ik het uit zetten. Door een bug in het WPS protocol kun je de code 1000x sneller raden dan gepland. (Dat geld voor alle merken wifi routers omdat de bug in het protocol zit en niet in de router). Voor de Ubee zou dat opgelost zijn omdat je niet onbeperkt codes kunt proberen, maar daar zou ik niet op vertrouwen.
 
fbrug
Zal ik uitzetten, bedankt. En ik zal ook even kijken naar de prioriteit van de netwerkvoorkeuren.

groeten,
Frank
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Single port forwarding in Ubee EVW3200', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Connectbox port forwarden naar Fritzbox Hardware instellingen : 55 29-03-2023
Port forwarding werkt niet meer Algemeen : 14 31-07-2018
Ubee EV|M3200 of 3226 wifi? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 19-10-2017
Camera op internet WAN IP-forwarding? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 10 08-09-2017
Advertentie