obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en Ziggo? Instellingen voor ziggomail, Email, POP, SMTP. P2P, emule, edonkey poorten en NZB's. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Spotnet en Newsleecher kun je hier naar vragen.
 Onderwerp afdrukken
foutmelding 0x800CCC69
marianne
Beste mensen,

Ik krijg ook een foutmelding als ik een E mail verzend met een ingevoegde afbeelding. Die luidt: dit bericht is ongewenste mail en wordt niet verzonden. Ik geef les aan ouderen tussen de 65 en 80 jaar en die vinden het erg leuk om dit te leren. Nu lukt dat dus niet meer omdat ik en 2 van mijn cursisten een home account hebben. Ik 'baal' hier ontzettend van en zij ook uiteraard. Vanmorgen toch maar eens gebeld met de klantenservice van Ziggo en daar werd me het volgende advies gegeven. Zone alarm uitschakelen, account verwijderen en opnieuw instellen en zonealarm uiteraard weer inschakelen. Maar het heeft NIET geholpen. Ik heb het mailprogramma Thunderbird gedownload en daar had ik geen problemen met het versturen van een ingevoegde afbeelding, maar ik wil Outlook Express gewoon gebruiken net als voorheen! HELP
 
koekmonster
Ha die Marianne,
Had net ook last van dezelfde foutmelding als jij.
Heb toen bij @home mijn spamfilter lager gezet en toen ging de mail wel weg zonder foutmelding.
Misschien dat dit ook de oplossing bij jou is.
Succes,
Willem
 
marianne
Hallo Willem,

Dank voor je reactie. Ik heb geen spamfilter van Home, maar gebruik Spamhilator. Daar heb ik de beveiling wat lager gezet. Ik heb nu al een paar dagen geen problemen meer, maar het wisselt nog al. Soms gaat het goed en een uurtje later is het weer MIS. Ik hoop wel dat het probleem nu voor eens en altijd verholpen is. groet Marianne
 
Henk
Hier ook! 0x800ccc69 serverfout 550 Frown
 
Zippo
Microsoft heeft een mooie uitleg.

Quote

Problemen met 550-, 553- en doorstuurfouten (relay) oplossen
Van toepassing op: Microsoft Office Outlook 2003
Alles weergeven
Alles verbergen
Van toepassing op
Microsoft Office Outlook® 2003

Doorsturen vindt plaats wanneer een e-mailbericht wordt verzonden naar een e-mailadres waarvan het domein (de naam na het symbool @, bijvoorbeeld adatum.com) niet wordt verwerkt door het SMTP (Simple Mail Transfer Protocol) (Simple Mail Transfer Protocol (SMTP): een algemeen gebruikt protocol waarmee e-mailberichten worden verzonden via internet.)of door de uitgaande server waaraan de afzender vraagt het bericht te bezorgen. De SMTP-server moet verbinding maken met een andere SMTP-server om het bericht door te sturen.

Wanneer u een e-mailbericht verzendt en er een doorstuurfout optreedt, wordt uw e-mailbericht mogelijk geretourneerd door de SMTP-server voor (uitgaande) e-mail met een foutbericht zoals:

Kan het bericht niet verzenden omdat één van de geadresseerden door de server is geweigerd. Het geweigerde e-mailadres is ''. Onderwerp: '', Account: '', Server: '', Protocol: SMTP, Reactie van server: '550 ... Doorsturen geweigerd', Poort: 25, Beveiligd (SSL): Nee, Serverfout: 550, Foutnummer: 0x800CCC79.
"Kan het bericht niet verzenden omdat één van de geadresseerden door de server is geweigerd. Het geweigerde e-mailadres is ''. Onderwerp '', Account: '', Server: '', Protocol: SMTP, Reactie van server: '553 dat domein komt niet voor in mijn lijst met toegestane rcpt-hosts (#5.7.1)', Poort: 25, Beveiligde (SSL): Nee, Serverfout: 553, Foutnummer: 0x800CCC79.
De precieze tekst van het foutbericht is afhankelijk van uw internetprovider (ISP) (internetprovider: een bedrijf dat toegang biedt tot internet via voorzieningen als e-mail, chatruimtes of gebruik van het World Wide Web. Sommige internetproviders zijn multinationale ondernemingen die toegang bieden via een groot aantal locaties, terwijl andere alleen in een specifieke regio actief zijn.). Sommige internetproviders retourneren mogelijk geen foutbericht wanneer ze uitgaande berichten detecteren in de vorm van ongewenste commerciële e-mail. In dat geval lijkt het of uw bericht gewoon is verzonden - het verlaat het Postvak UIT van Outlook en verschijnt in Verzonden items - maar in werkelijkheid wordt het nooit bezorgd bij de ontvanger.

Uw bericht is geweigerd omdat de SMTP-server voor (uitgaande) e-mail u niet heeft herkend als geautoriseerd gebruiker.

SMTP is het protocol - standaards die computers gebruiken om met elkaar te communiceren - die de meeste e-mailservers gebruiken om e-mailberichten via internet te verzenden. Wanneer u een e-mailprogramma gebruikt, zoals Outlook, waarmee u uw e-mailberichten kunt opslaan op uw computer, hebt u toegang nodig tot een SMTP-server om e-mailberichten te verzenden.


Opmerking Web-e-mailsystemen die lijken op MSN® Hotmail® of Yahoo! Mail worden anders gebruikt en dit artikel is niet van toepassing op die e-mailaccounts.


Ongewenste e-mail en open relays (doorstuuracties)
Ongewenste commerciële e-mail wordt soms spam genoemd. De belangrijkste reden dat ongewenste e-mail in volume blijft toenemen is dat het de persoon die deze e-mails verzendt vrijwel niets kost om ze te verzenden - de afzenders hoeven de ongewenste e-mail zelfs niet te verzenden via de SMTP-server voor (uitgaande) e-mail van hun eigen internetprovider.

De basisstructuur van internet is ontworpen voordat iemand eraan had gedacht dat er tegen lage kosten miljoenen ongewenste e-mails via internet zouden kunnen worden verzonden. Spammers maken gebruik van de doorstuurmogelijkheden van SMTP-servers om de ware herkomst van de ongewenste e-mails te verhullen door deze door te sturen via servers van derde partijen die dergelijke open relays (doorstuuracties) toestaan. Op die manier lijkt de ongewenste e-mail afkomstig te zijn van de site die het bericht doorstuurt en de identiteit van de werkelijke afzonder verbergt.

Tot voor kort werkten de meeste SMTP-e-mailservers met een open systeem dat is gebaseerd op vertrouwen. Met dit systeem kan iedereen, op welke locatie dan ook, een e-mailbericht verzenden naar een SMTP-server. Deze accepteert het bericht en stuurt het door naar een ontvanger of naar een andere e-mailserver waarop het postvak van de ontvanger zich bevindt. Op een zogenaamde open-relayserver golden er geen beperkingen voor wie er berichten mocht verzenden via de SMTP-server.

Lees het hele verhaal HIER

Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
MaXMhZ
Hi marianne, al geprobeert om het Image filter uit te schakelen in Spamiilator?

rechts klik in taskbar op Spamihilator, Settings, dan:
2cekku8
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'foutmelding 0x800CCC69', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
CI+ foutmelding E16-4 Digitale radio of televisie storing : 5 08-07-2014
Ubee WiFi-modem Aanpassen WPA2-PSK geeft foutmelding Radius server ip Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 10 08-11-2012
foutmelding bij opname (cisco 8485DVB) Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 3 22-05-2012
Geen digitaal beeld geen foutmelding, CI module probleem? Storing : 22 05-12-2011
foutmelding Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 05-12-2011
Advertentie