obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van en over Ziggo" posten.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo verhoogt internetsnelheden Z2 en Alles-in-1-Plus per 1-10-12
kobus1960
Grrrrrrrrrrrr, en weer blijven wij achter, geen verhoging.
Wacht men tot glasvezel in de buurt gaat komen met snelheden
en dan wat sneller?
 
MisterSenseo

Quote

briolet schreef:

Ik zag net een overzicht van de abonnementen op de ziggo site. Riekt naar misleiding. Ze adverteren al met de nieuwe snelheden, maar gebruiken oude prijzen.

Er staat dan een klein sterretje dat de geadverteerde snelheid pas ingaat per 1 oktober. In mijn gevoel van eerlijkheid had je dan ook met de prijzen van 1 oktober moeten adverteren. Je kunt niet van twee walletjes eten omdat het gewoon niet waart is zoals het daar nu staat. Ziggo weet nu al dat ze die hogere snelheid nooit voor die prijs gaan verkopen.


Je kunt ook op alle slakken zout gaan leggen hè ?
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Black Tiger
Je -kunt- ook niet met de prijzen van 1 oktober gaan adverteren omdat de mensen die NU abonnee worden nog minstens een halve maand tegen het oude tarief mogen meedoen.
Het zou dus oneerlijk zijn om deze mensen nu al meer in rekening te brengen omdat over 2 weken de prijzen omhoog gaan.
Ze hadden dat er met een sterretje bij kunnen vermelden, maar volgens mij staat het wel ergens vermeld.

Dus ik zie het probleem niet zo.
Greetings, Black Tiger
 
briolet

Quote

Ziggo start vanaf 1 oktober met het op afstand resetten van de modems waarna de abonnees automatisch de nieuwe snelheden hebben. Het op afstand resetten van de modems neemt tot eind oktober in beslag.

Blijkbaar heeft Ziggo nu grotendeels de omstelling voltooid. Ik heb net zelf het modem gereset en heb nu de nieuwe snelheid.Thumbs Up
 
Black Tiger
Ik had al het vermoeden dat ze er wel eerder mee zouden beginnen dus was al aan het wachten op de eerste die het vervroegd ging proberen.
Dan ga ik vannacht ook eens proberen of het al sneller is hier.Smile
Greetings, Black Tiger
 
Zippo
Net even getest en ook hier de nieuwe snelheid van 60 down 6 up behorende bij het alles in 1 plus pakket.

Het modem trouwens niet gereset. Dat gebeurt automatisch om 0600. Dus gisteren of misschien nog eerder is het profiel aangepast.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Black Tiger
Net getest, hij moet hier ook goed zijn want de upstream komt bijna tot 6 mbit, hetgeen vanmiddag nog maar 5 mbit was.
De downstream is echter nauwelijks verandert, maar mijns inziens ligt dat aan m'n Fritzbox dus dat zal ook wel in orde zijn.
Greetings, Black Tiger
 
kobus1960
Ook ff gekeken, bij mij steady, zoals het hoort.

2192661274
 
Black Tiger
Ja maar da's foetelen want da's geen 60mbit.CoolGrin
Greetings, Black Tiger
 
kobus1960
Beetje plagen voor 't weekend Annoying
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo verhoogt internetsnelheden Z2 en Alles-in-1-Plus per 1-10-12', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie