obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Draadloos internetten met wifi geeft vaak problemen. De snelheid is traag, de verbinding valt weg. Het kanaal is bezet. Hier zijn vragen, oplossingen en tools. Ziggo levert de volgende WiFi routers: Netgear JWNR 2000, Netgear WGR 614, Sitecom WL 582, Sitecom WL 351, Sitecom WL 153, Sitecom WL 341. Internet Dongles: Netgear WNDA3100V2, Netgear WN111, Sitecom WL172, Sitecom WN344. Maar voor andere types als Linksys, D-Link, Cisco, TP-Link kunt u ook uw vragen stellen.
 Onderwerp afdrukken
kan niet wireless printen via ubee evw3200
kobus1960
Zit er in het menu van de printer geen reset naar fabrieksinstellingen?
Of een resetknopje aan de achterzijde o.i.d.?
Ik krijg de indruk dat jouw printer in een foute range blijft hangen.
Met een reset wordt dat vrij gegeven.
 
maretto63
Ik heb nu alle apparaten volledig opnieuw ontdaan wat met dep de printer software te maken heeft. ik ga, net als toen ik het oude modem nog had alles op de normale nieuwe manier installeren.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: oktober 27 2012 17:29:08:
OPGELOST

Zoals vermeld overal alles vanaf gehaald, alle software, alles gereset, opnieuw opgestart. OOK de printer. Modem opnieuw opgestart. In tegenstelling tot eerdere pogingen heb ik de firewall in het modem en de firewall van microsoft security essentials op de pc's uitgezet. Eerst verbinding gemaakt met de printer en het modem, draadloos wel te verstaan, zonder usb kabel. Toen deze verbinding tot stand was gekomen de originele software van brother geinstalleerd op de huispc met ethernet kabel en deze de printer op laten zoeken. VERBINDING!! Daarna beide firewalls weer ingeschakeld en kunnen printen. Daarna de software op de laptop geinstalleerd. De wizard kon dus geen printer vinden, wederom beide firewalls uitgeschakeld, opnieuw zoeken en toen dus wel vinden. Verbinding tto stand, ook in dit geval.
Firewalls weer ingeschakeld. Vervolgens de Iprint & Scan app van Samsung geinstalleerd op beide telefoons, gek genoeg kon ik meteen verbinden en printen, dus mijn inziens zit het in de firewall van microsoft security essentials op de huispc en de laptop.
Het heeft me een volle dag gekost, maar daar had ik ook wel op gerekend, derhalve wil ik een ieder met ideeën en suggesties dankan voor alle geboden hulp.
Gewijzigd door maretto63 op 27-10-2012 17:29
 
Justin23
In het menu van de printeronder Netwerk effe opnieuw de wizard doorlopen.
Ik vermoed dat de printer nog steeds het oude IP-adres zoekt.
 
Nicholas
Goed gedaan! Was dus nog een heel gedoe, maar zelf prima opgelost zo. Clap
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'kan niet wireless printen via ubee evw3200', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Humax iHDR-5400C met PC verbinden lukt niet Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 08-01-2020
Advertentie