obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo-abonnees kunnen o.a. films en uitzending gemist bekijken via Interactieve TV. Met Video On Demand betaald men per film. Geschikte decoders en CI+ modules voor de ontvangst van digitale Interactieve TV: Humax IRHD 5300c, Humax 5100c, Humax IRHD 5200c, Humax IRHD 5400c, Samsung SMT-C7140, Cisco 8485. Cisco 8455, Samsung SMT-H3102d, Smit Interactieve CI+ Module, Quantis Interactieve CI+ Module.
 Onderwerp afdrukken
Geen netwerkverbinding Humax5200C
nikki4577
Ik probeer interactieve TV aan te sluiten, maar krijg elke keer de melding Netwerkverbinding verbroken.
Of fout code iTV-001

Ik heb alle kabels al een keer los gehad.
Opnieuw de fabrieksinstellingen ingesteld.

Maar als ik dan bij LAN configureren kom, pakt hij de DHCP functie niet.
Ook handmatig kom ik niet verder.. Je kan dan de DNS niet invullen.

ik heb een UB3200 van Ziggo

Hopelijk heeft iemand de oplossing!!

alvast bedankt.
 
MisterSenseo
Hetzij ik begrijp jouw verhaal verkeerd of jij snapt het niet helemaal, maar interactieve tv van Ziggo loopt via de kabel en niet via je modem/router.
Check je bekabeling, eventueel met de tekeningen in "klikkerdeklik" en het .pdf bestand in "interactieve tv" in mijn onderschrift, en check in elk geval de coax bekabeling van je wandcontactdoos naar je interactieve tuner.

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
nikki4577
Dank je wel Mister Senseo.

sorry voor het warrige cq onduidelijke verhaal.

We hebben nu de humax 5200 aangesloten mbv coax en aan de wanddoos.
Ik kan de programma's opnemen, pauzeren "live" en in HD kijken.

digitaal kijken gaat dus prima.

Nu willen we nog films on demand kijken en in de uitleg stond dat je dan een netwerk kabel van de modem naar de humax 5200 moet aansluiten.
dit hebben we gedaan, maar op het moment dat we op TV portal klikken krijgen we de foutmelding geen internet verbinding, controleer aansluiting!
Dit hebben we diverse malen al gedaan, maar tot op heden geen succes!
 
Nicholas
Je kan het volgende nog even proberen.

Op de Humax:
MENU --> Instellingen --> Installatie --> IRDETO software-opwaardering . (Als dit nog niet gebeurd is. )

En als dat gebeurd is. De ubee van de stroom halen. De humax ook.
Dan de ubee opnieuw laten opstarten. Wachten tot ie klaar is. En daarna de Humax aanzetten.

Als dat nog niet werkt dan moet je kijken bij de internetinstellingen van de Humax. Waarschijnlijk krijgt ie dan geen IP adres van de Ubee.
https://www.ziggo.nl/#klantenservice/...e-bedraad/
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
nikki4577
Dank je wel voor je feedback.

We hadden dit allemaal al geprobeerd.

Heb nu een andere netwerkkabel geprobeerd [de oude en niet de nieuwe]
en het is gelukt.

toch weer een kabeltje die niet meewerkte!!

Nogmaals dank!
 
Nicholas
Altijd weer dat kabeltje he ! Angry Moet dat nog eens in mijn onderschrift zetten.

Nouja, het werkt in ieder geval. Cheer
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
nikki4577
Yeah

Zo idd een goede zijn.. even andere kabels testen als het apparaat niet naar behoren werkt!!

Wij zijn in ieder geval dolbij dat hij het doet!!!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen netwerkverbinding Humax5200C', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi Eigen netwerk : 9 20-09-2020
Humax IHDR 5500C Geen signaal Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 14-07-2020
Advertentie