Onderwerp bekijken
Draadloos internetten met wifi geeft vaak problemen. De snelheid is traag, de verbinding valt weg. Het kanaal is bezet. Hier zijn vragen, oplossingen en tools. Ziggo levert de volgende WiFi routers: Netgear JWNR 2000, Netgear WGR 614, Sitecom WL 582, Sitecom WL 351, Sitecom WL 153, Sitecom WL 341. Internet Dongles: Netgear WNDA3100V2, Netgear WN111, Sitecom WL172, Sitecom WN344. Maar voor andere types als Linksys, D-Link, Cisco, TP-Link kunt u ook uw vragen stellen.
 Onderwerp afdrukken
Te sterke WiFi zenders
briolet
Het Agentschap Telecom waarschuwt dat wifi zenders met een vermogen van meer dan 100 mWatt verboden zijn. Blijkbaar mag je ze kopen, maar niet gebruiken. Ik hoop in elk geval dat ze het gebruik ervan in stadscentra goed gaan controleren omdat deze zender en persoon beter berijk geeft en gelijktijdig het berijk van heel veel buren beknot.

MisterSenseo
Ik wil juist weten waar ik zo'n ding kan kopen, om de hele straat van WiFi te voorzien, om op die manier het aantal WiFi zenders te verminderen, worden we allemaal beter van.......Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !

briolet
Die 100 mWatt is nog minder dan ik dacht. Effectief moet de zender nog veel zwakker zijn om aan die 100mWatt regel te voldoen. Zie b.v. deze infopagina

@MisterSenseo: Op de wifi shop noemen ze wel een sterkere zender die ze zelf verkopen. Met een heel verhaal eromheen dat de straling wel meevalt en veel lager is dan van een GSM. Dus een beetje meer kan geen kwaad. Ze gaan totaal voorbij aan de echte reden van dit maximum: Een goed werkend wifi systeem in elk huis kan alleen maar werken als iedereen een laag vermogen gebruikt. Dat dit de echter reden is weten ze ook wel, dus dit valt dus onder het kopje "misleidende voorlichting".No

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Te sterke WiFi zenders', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Waar is de 2,4 WiFi Algemeen : 6 17-12-2023
zonnepanelen verbinden met wifi Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 05-09-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Wifi punt Zyxel Wap6807 Algemene computer en software vragen. : 8 16-01-2022
Advertentie