obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Extra betalen voor RTL Nieuws of HVN on Demand.
Huubke
Ik krijg als ik RTL nieuws via RTL on demand of HVN via SBS 6 on demand wil bekijken een melding dat ik een abonnement nodig heb voor deze dienst. Wat is dat nu weer voor flauwekul? MadIk heb een TV extra abo met alles in 1 en het meest uitgebreide tv pakket (totaal) en dan nog een abo erbij. Zo doen ze bij Ziggo niet bepaald aan klantenbinding.
 
kobus1960
Dit zijn idd extra diensten waarvoor in pakketvorm extra bij betaald moet worden.
Hierin zit dus ook het on demand verhaal. Het is aan de zendgemachtigden of
zij daar extra kosten voor in rekening brengen d.m.v. zo'n pakket.

https://www.ziggo.nl/#producten/telev...nnementen/

Waarom TV gemist niet gebruiken? Da's toch net zo gemakkelijk?

Het is weer extra geld, aan de andere kant is het goed lezen van de betreffende site
voor aanschaf van Ziggo een pré. Ben het wel met je eens dat er wel heel veel betaald
moet worden voor je alles hebt, dan komt een schotel dichtbij. Helpless

Aanvulling v.w.b. TV gemist..................Helpless

Gemiste programma’s terugkijken
Met TV Gemist (standaard bij alle televisieabonnementen van Ziggo) kijkt u gemakkelijk programma’s terug. Voor de meeste programma’s betaalt u niets extra’s. Voor het terugkijken van veel programma’s van ondermeer RTL en SBS gelden echter wel extra kosten. De prijs varieert in dat geval per programma (vanaf € 0,45). De exacte kosten voor een programma worden getoond voordat u de bestelling afrondt. Bestelde programma’s staan apart vermeld op de volgende factuur. Uw eigen videotheek aan huis: u raakt nooit meer uitgekeken.

End of story, HD recorder gebruiken, dan hoef je niets te betalen, en jaaaaa, kost ook weer geld
Wordt echt tijd dat glas wijd verspreidt wordt, en dus de concurrentie groter, let op, dan gaat er
wat gebeuren in provider land.
Gewijzigd door kobus1960 op 28-11-2012 13:34
 
Huubke
Bedankt voor je antwoordThumbs Up... Waar het mij over gaat is niet zozeer dat ik per opgeroepen programma moet betalen (Dat doe ik gezien de kwaliteit van die programma's sowieso al niet.WhistlAls ik al zo'n show terug wil zien doe ik dat idd via internet en dan met een HDMI het scherm op). Ik heb al sinds jaar en dag het meest uitgebreide Ziggo pakket en ik zou het erg vreemd vinden als ik nu plotseling voor nieuwsuitzendingen apart een abo zou moeten nemen. Maar dat is de melding die ik krijg. (Voor een abonnement op deze dienst bel 0900-0730 (10 cent/min) . Bij zowel SBS6 als RTL (Hart Van Nederland als het RTL Nieuws) en da's volgens mij niet de bedoeling. Trouwens je hebt met een tv-fiel te maken die zowel voor zijn schotels alsook zijn kabel HD recorders heeft staan maar het wil wel eens ooit gebeuren dat je iets terug wil zien omdat je iets 'gemist' en dan is het vervelend als zo'n dienst niet werkt.Mad Want ik vermoed dat het een invoerfout is op de interactieve server van Ziggo.
 
kobus1960
Je hebt mijn verhaal niet helemaal meegekregen zo te zien.
Het is geen fout op de interactieve server. Klik even op de link hieronder.
In die link kan je op de oranje tekstvlakken klikken die een verklaring geven.
Daar zie je precies wat wel en niet kan.

https://www.ziggo.nl/#producten/alles...lles-in-1/

Alles werkt, tegen wel/geen betaling, RTL en SBS zijn niet altijd gratis.
Staat er klip en klaar.

Ben het er niet mee eens hoor, maar dat doet er niet ter zake. Helpless
Gewijzigd door kobus1960 op 28-11-2012 17:35
 
Huubke
Inmiddels is na een tweet van mij aan webcare het probleem verholpen en zijn RTL-Nieuws en Hart Van Nederland weer te zien zonder een pop-up over een abo. Ik weet waarvoor ik moet betalen bij ITV en dat is het probleem niet. Het probleem zit hem in het feit dat ik van de ene op de andere dag zou moeten gaan betalen voor nieuwsuitzendingen on demand van de SBS en RTL-Groep. Dat is een melding die ik voorheen. (gisteren nog) niet kreeg en nu dus ook niet meer.
 
kobus1960
Oke, opgelost, en bedankt voor de feedback. Clap

Topic gesloten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Extra betalen voor RTL Nieuws of HVN on Demand.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Ziggo GO nu ook beschikbaar voor Apple TV, Android TV en Amazon Fire TV Ziggo nieuws : 1 29-06-2020
Hilversum klaar voor Gigabit-internet, twee derde van Nederland zsm Ziggo nieuws : 1 12-11-2019
Advertentie