Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
tv internet telefoon
tinnie-53
hallo
al jaren heb ik ziggo internet tv en telefoon , met de nodige problemen erbij maar nu is het toch te erg voor woorden.
bij de tv bevriest het beeld regelmatig sinds eind september .
netjes gemeld bij ziggo (in mails , via telefoon), je krijgt dan eerst de standaardvragen en antwoorden, daarna n stuk of 5 monteurs aan huis die allemaal de fout thuis zoeken en dan eindelijk een slimme monteur ertussen die ook eens op straat gaat meten en tot de ontdekking komt dat daar de fout dus ligt.
aangezien de buren en andere mensen in de straat er ook last van hadden had ik dat de eerste monteur al verteld maar dat werd niet voor waar aangenomen .
je zou zeggen het probleem word dan toch snel opgelost maar ziggo blijft maar niets doen en wij zitten nu nog steeds met bevroren beeld (ook nog meestal tijdens een spannende film of voetbalwedstrijd en daar is echt geen lol aan )het internet valt dan ook steeds even weg en de telefoon heeft dan geen bereik , en ziggo zegt doodleuk , bel maar op als er problemen zijn hoor of mail naar de site:S
dan ga je van ellende met je gsm lopen bellen en die kosten lopen met de wachttijden bij ziggo wel enorm op .
ik heb nog verschillende keren met ziggo gebeld over n eventuele vergoeding maar steeds hetzelfde antwoord* we gaan het overleggen en we bellen u terug mevrouw*
niet dus ...steeds moet ik bellen , steeds bieden ze exuus aan maar wat heb ik aan exuus? ik wil tv kijken zonder dat me beeld steeds bevriest!
ziggo help nou eens eindelijk![/quote]
 
kobus1960
Ik zet deze even door naar Ziggo-Webcare.
 
Ziggo-WebCare_Jelle

Quote

tinnie-53 schreef:

dan eindelijk een slimme monteur ertussen die ook eens op straat gaat meten en tot de ontdekking komt dat daar de fout dus ligt.


Wat heeft deze monteur met je afgesproken of gedaan? Zijn er acties uitgezet? Ik kan me niet voorstellen dat hij tot deze conclusie komt maar het er vervolgens bij laat. Ik denk dat er nu een deel van de uitleg mist. Als je middels PB je postcode+huisnummer stuurt, zal ik kijken of we iets voor je kunnen betekenen.
Ziggo WebCare Jelle
 
tinnie-53
de monteur heeft gezegd dat de storing op straat was waar een van de kabels onder water lag en ze zouden dat gaan opknappen .
maar aangezien we nog steeds bevroren beeld hebben is daar dus niets aan gebeurd .
ik stuur je potscode en huisnummer nu ff doorSmile
 
Ziggo-WebCare_Jelle

Quote

tinnie-53 schreef:

de monteur heeft gezegd dat de storing op straat was waar een van de kabels onder water lag en ze zouden dat gaan opknappen .
maar aangezien we nog steeds bevroren beeld hebben is daar dus niets aan gebeurd .
ik stuur je potscode en huisnummer nu ff doorSmile


Ja, dat maakt het dus iets duidelijker en dan weet ik ook waar ik naar moet zoeken Smile
Ik stuur je straks een PB met wat er verder gedaan gaat of moet worden.
Ziggo WebCare Jelle
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tv internet telefoon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Ziggo biedt heel Amsterdam gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 13-10-2020
Ziggo herstart landelijke uitrol gigabit-internet in Hoogvliet Rotterdam Ziggo nieuws : 1 28-07-2020