obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Geen discovery channel!
pascalNL
Ik heb sinds een aantal maanden een smardcard van smit gekocht bij de media markt.
Het pakketje bestond uit de digitale tv module & een smardcard.

Nu heb ik gewoon het basis pakket dus alleen de standaard zenders ontvang ik in HD kwaliteit.
Bijna alle zenders doen het top!
Behalve Discovery channel niet.
Daar geeft hij aan signaal slecht.

Nu hebben we alle draadjes/aansluitingen enz vervangen maar nog steeds doet hetzelfde probleem zich voort.
Ik baal hier erg van omdat ik graag naar discovery mag kijken.
Hopelijk weet iemand hier een oplossing!
 
kobus1960
Heb je je TV opnieuw de kanalen laten scannen?
En betreft het alleen Discovery?
 
Ziggo-WebCare_Jelle
Heb je een 2e tv of ontvanger op de kabel aangesloten? Zo ja, dan kan het ook zijn dat het kabelsignaal door de lengte van de kabel of door de splitter te veel verzwakt wordt. Dit kun je uitsluiten door dan de splitter er tussenuit te halen. Gebruik ook een kabel welke niet langer is dan 10 meter (dit voor alle gebruikte kabels bij elkaar opgeteld). Zie ook deze pagina: http://www.kabelkeur.nl/aansluitgids/...elnetwerk/.
Ziggo WebCare Jelle
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen discovery channel!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi Eigen netwerk : 9 20-09-2020
Advertentie