obey-robots.txt
24 Juni 2018, 20:52
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 34% [16 stemmen]
34% [16 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 66% [31 stemmen]
66% [31 stemmen]

Stemmen: 47
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Cisco 8485DVB HD PVR in opstartloop. Help!

Daan1971
Sinds zondagmorgen staat mijn recorder in een soort opstartloop waar hij niet uitkomt.

De opstartprocedure verloopt als volgt;

1. DL
2. UA
3. Een 1 met een ronddraaiend streepje
4. Een T met een ronddraaiend streepje
5. Hij geeft 2 seconde een kanaalwaarde (in dit geval 5) weer, daarna alles uit
6. Hierna L.O.A.D. en RUN
7. Alles gaat uit, waarna groene lampje rechts (stndby) aan gaat.
8. Alles uit, waarna groene stndby-lampje aangaat en het ontvangst-LED knippert.
9. Daarna gaat alles uit en begint de decoder weer bij punt 1.

Als ik de decoder een tijdje achter elkaar laat opstarten, verschijnt er soms tussen punt 3 en 4 ook 4 nullen die ronddraaien
gevolgd door 4 achten. Daarna door naar punt 5.

De decoder is vorig jaar op de juiste manier aangesloten, met de materialen die door Ziggo zijn aangeleverd en heeft tot zondag dus naar behoren gefunctioneerd.

Tot nu toe heb ik het volgende gedaan;

1.
- decoder uit (langer dan 5 minuten)
- Daarna opnieuw aan, storing bleef.

1a.
- Decoder uit (30 minuten)
- Decoder opnieuw opgestart, en een halve dag laten "opstarten" (de loop blijft)

2.
- Decoder uit
- Smartcard verwijderd
- Decoder aan
- Smartcard geplaatst

3.
- spanning van het apparaat (stekker eruit)
- smartcard verwijderd
- coax-connectie verbroken
- coax weer aangesloten
- apparaat ingeschakeld (zonder smartcard)
- smartcard geplaatst.


Het Probleem blijft bestaan.

Ik heb in mijn beleving alles geprobeerd om het probleem te localiseren, maar de decoder blijft in de opstartloop hangen.

Wie kan mij helpen?
Is het een Hardware of een firmware-probleem?
Is het te verhelpen?
Wat moet er gebeuren om van dit probleem af te komen?

Alvast dank (mede namens mijn lieve kleine kinderen die hun favo digizenders al erg missen)

Daan
 
MisterSenseo
Dat ding is ernstig ziek of al dood.
1200 bellen, dit hele verhaal uitleggen en om een adressticker vragen om hem op te sturen. ( als hij nog geen 2 jaar oud is natuurlijk )
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.
 
Nicholas
Inderdaad Ziggo bellen zoals Mistersenseo zegt.

Super probleemomschrijving trouwens ! Thumbs Up Er stond gelijk alle informatie in om het probleem te diagnosticeren. Deed iedereen dat maar zo !
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemeen aanzienlijk meer bereikt met wat meer Humor en wat minder Ego.

crosscriss
 
Ziggo-WebCare_Jelle
Daan1971 schreef:

Sinds zondagmorgen staat mijn recorder in een soort opstartloop waar hij niet uitkomt.

De opstartprocedure verloopt als volgt;

1. DL
2. UA
3. Een 1 met een ronddraaiend streepje
4. Een T met een ronddraaiend streepje
5. Hij geeft 2 seconde een kanaalwaarde (in dit geval 5) weer, daarna alles uit
6. Hierna L.O.A.D. en RUN
7. Alles gaat uit, waarna groene lampje rechts (stndby) aan gaat.
8. Alles uit, waarna groene stndby-lampje aangaat en het ontvangst-LED knippert.
9. Daarna gaat alles uit en begint de decoder weer bij punt 1.

Als ik de decoder een tijdje achter elkaar laat opstarten, verschijnt er soms tussen punt 3 en 4 ook 4 nullen die ronddraaien
gevolgd door 4 achten. Daarna door naar punt 5.

De decoder is vorig jaar op de juiste manier aangesloten, met de materialen die door Ziggo zijn aangeleverd en heeft tot zondag dus naar behoren gefunctioneerd.

Tot nu toe heb ik het volgende gedaan;

1.
- decoder uit (langer dan 5 minuten)
- Daarna opnieuw aan, storing bleef.

1a.
- Decoder uit (30 minuten)
- Decoder opnieuw opgestart, en een halve dag laten "opstarten" (de loop blijft)

2.
- Decoder uit
- Smartcard verwijderd
- Decoder aan
- Smartcard geplaatst

3.
- spanning van het apparaat (stekker eruit)
- smartcard verwijderd
- coax-connectie verbroken
- coax weer aangesloten
- apparaat ingeschakeld (zonder smartcard)
- smartcard geplaatst.


Het Probleem blijft bestaan.

Ik heb in mijn beleving alles geprobeerd om het probleem te localiseren, maar de decoder blijft in de opstartloop hangen.

Wie kan mij helpen?
Is het een Hardware of een firmware-probleem?
Is het te verhelpen?
Wat moet er gebeuren om van dit probleem af te komen?

Alvast dank (mede namens mijn lieve kleine kinderen die hun favo digizenders al erg missen)

Daan


Hallo Daan,

Je zou nog kunnen proberen of hij opstart zonder coax kabel aangesloten (als je dit nog niet geprobeerd hebt). Mocht hij het dan nog steeds niet doen, en de ontvanger is door Ziggo geleverd, dan kan je inderdaad contact opnemen met de klantenservice. Zij zorgen er dan voor dat je de ontvanger retour kan sturen (krijg je een speciale stikker voor, dus niet zomaar opsturen!), is hij defect, dan ontvang je een nieuwe.
Ziggo WebCare Jelle
 
Daan1971
Beste mensen,

Heel hartelijk dank voor de snelle reactie.

vriendelijke groet,

Daan
 
MisterSenseo
Geen dank, onder andere door jouw zeer uigebreide en correcte manier van uitleggen doen we dit snel en met plezier.....Wink

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.
 
Daan1971
Goedenavond allemaal,

Even ter afronding van de topic;

Ziggo klantenservice gesproken en de decoder gaat idd retour omdat hij defect is.
Normaliter zou opstarten zonder signaal de truuk moeten doen, maar helaas er was geen redden meer aan.

Nogmaals dank.

Daan
 
MisterSenseo
Daarmee ronden we het niet af...........Pfft
We willen tzt nog wel even weten hoe het afgelopen is....Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.
 
Monteur_kees
Daan 1971,,

Kunt u eens proberen om de HDMI kabel los te koppelen en via de scart kabel te kijken


mvg, Kees
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigma2 software
HK audioset
 
Daan1971
Ok, misterSenseo, ik zal nog een finale feedback geven als alles achter de rug is.

@ Kees; Aangezien mijn TV geen HDMI heeft, kijk ik al via scart-kabel

Gr. Daan
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Cisco 8485DVB HD PVR in opstartloop. Help!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Cisco/Linksys internet phone adapter PAP2T Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. 8 24-11-2017 02:25
VPN vanaf Cisco modem Eigen netwerk 4 01-04-2017 12:06
Cisco epc3925 kapot of storing? Storing 6 07-03-2017 14:16
Cisco 8485 blijft in loop Klacht over Ziggo 10 19-02-2017 18:22
Cisco ITV E52 melding Klacht over Ziggo 2 20-09-2016 15:31
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bitfreak02:59:13
| Ziggo Webcare05:06:15
| Black Tiger05:35:22
| ronihd06:38:14
| drpepperoni06:45:57
| jbronzwaer06:51:39
| Desmark07:30:19
| Zippo08:17:01
| Gilex10:18:09
| MisterSenseo 1 dag
Laatste Artikelen
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
| Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

11-03-2018 14:05
kan ik hier ook afleveringen van grey anatomy vinden?

04-03-2018 13:23
Goedemiddag

03-12-2017 00:42
ga het later proberen, vanmorgen mijn moeder overleden dus nu andere zaken aan en in mijn hoofd!!!

01-12-2017 12:10
ik zie helaas weinig antwoorden en solutions voor mijn wifi probleem 😢

22-11-2017 23:15
BURPPPPPPP !!!!!!!!!!