obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo-abonnees kunnen o.a. films en uitzending gemist bekijken via Interactieve TV. Met Video On Demand betaald men per film. Geschikte decoders en CI+ modules voor de ontvangst van digitale Interactieve TV: Humax IRHD 5300c, Humax 5100c, Humax IRHD 5200c, Humax IRHD 5400c, Samsung SMT-C7140, Cisco 8485. Cisco 8455, Samsung SMT-H3102d, Smit Interactieve CI+ Module, Quantis Interactieve CI+ Module.
 Onderwerp afdrukken
Geen ITV
timovdsluys
Beste Allemaal,

Sinds kort ook overgestapt naar Ziggo. Alles aangesloten volgens de handleiding. Alles doet het behalve ITV. Toen ben ik de splitter er tussen uit gaan halen. Ingang direct op de versterker gedaan en de rest ook aangesloten zoals ik hier al heb gelezen waarmee het probleem voor 95% zo moeten zijn verholpen. EN toen deed de ITV het inderdaad, maar opeen geen internet. Ik heb wel verbinding intern. Extern geen bereik, dus netwerk wel verbonden maar geen netwerk toegang. Iemand enig idee wat hier het probleem zou kunnen zijn?
 
MisterSenseo
Heb je alles even een paar minuten uit gehad ?
Alle apparaten uit, ook je versterker, dan eerst je versterker aan, dan je modem en dan de rest, daarmee moet je het oplossen.

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen ITV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi Eigen netwerk : 9 20-09-2020
Advertentie