obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info en vragen over de verschillende Ziggo modems en WiFi, poorten, portforwarding en de firewall instellingen. Modems: Horizon Mediabox GW-7400, Cisco EPC 3925 WiFi, Cisco EPC 3928 WiFi ,Ubee EVM 3200, Ubee EVW 3200 Wifi (Ambit EVW320B), Ubee EVW 321B Wifi, Ubee EVW 3226 Wifi. En de oudere modems: Motorola SBV 5100e, SBV 5101e, SBV 5120e, SBV 5121e, Arris CM450B, TM401B, TM501B, TM702B, Ubee EVM 320B, Cisco EPC 3212.
 Onderwerp afdrukken
Harde reset Ubee EVW3200 Wifi
Tejoos
Hallo allemaal,

Kan iemand mij vertellen hoe ik een harde reset uitvoer bij het Ubee EVW3200 wifi, ik kan namelijk niet meer voorbij het inlogscherm komen. Niet met de door ziggo opgegeven gegevens en niet met welke gebruikersnaam/wachtwoord combinatie dan ook die ik ooit gebruikt heb.
Dus, laatste optie. Terug naar fabrieks (Ziggo) instellingen, maar hoe doe ik dat?

Trouwens, kan iemand me vertellen of je op de USB aansluiting van deze modem een harde schijf kunt aansluiten die je dan als netwerk harde schijf kunt gebruiken?

Alvast bedankt!
 
Zippo
Je kunt op 3 manieren proberen weer toegang te krijgen tot je ubee.
1. 1 minuut van de stroom af.
2. reset knopje aan de achterkant kort indrukken.
3. reset knopje +/- 20 seconden indrukken om terug te keren naar de fabrieksinstellingen. (=harde reset)

In alle 3 de gevallen even het modem de gelegenheid geven om op te starten.

De USB is dacht niet in gebruik. Er zit "eigen" firmware op van Ziggo die dat niet ondersteund.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
kobus1960
USB werkt niet, klopt Zippo.
 
Monteur_kees
De componenten op de print zijn nu nog niet aanwezig om de usb aansluiting te gebruike
Bel anders even de helpdesk om de default instellingen terug te zetten.
Of stuur even per pm je postcode en huisnummer
Dan zal ik, als ik ingelogt ben je modem terug zetten

Gr, Kees
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Harde reset Ubee EVW3200 Wifi', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Waar is de 2,4 WiFi Algemeen : 6 17-12-2023
zonnepanelen verbinden met wifi Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 05-09-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Wifi punt Zyxel Wap6807 Algemene computer en software vragen. : 8 16-01-2022
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
Advertentie