obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Draadloos internetten met wifi geeft vaak problemen. De snelheid is traag, de verbinding valt weg. Het kanaal is bezet. Hier zijn vragen, oplossingen en tools. Ziggo levert de volgende WiFi routers: Netgear JWNR 2000, Netgear WGR 614, Sitecom WL 582, Sitecom WL 351, Sitecom WL 153, Sitecom WL 341. Internet Dongles: Netgear WNDA3100V2, Netgear WN111, Sitecom WL172, Sitecom WN344. Maar voor andere types als Linksys, D-Link, Cisco, TP-Link kunt u ook uw vragen stellen.
 Onderwerp afdrukken
Wifi USB adapter
buul1963
Volgende probleem; sinds ik Windows 7 op de desktop heb gezet werkt de wifi via mijn USB adapter van ASUS @#!@%!$@
Met Vista geen probleem maar nu wel dus. Modem met kabel naar desktop werkt prima.
Mijn USB adapter is : ASUS WL-167g. Staat verder nog op vermeld 802.11g 54MBbps
Heb inmiddels wifi knaal veranderd i.v.m. meerdere routes/modems in de buurt.
Verbinding valt steeds weg. Wel de nieuwe drivers van de fabrikant van de adapter voor Windows 7 inmiddels geinstalleerd.
Iemand enig idee? En heeft iemand ervaring met andere USB adapters?
Ik weet dat er in de Ziggo shop een Netgear adapter te koop is. Iemand hier ervaring mee?
 
Nicholas
Die wifi adapter is antiek ! Ondersteund ook alleen maar WPA via XP.....
(dus geen wpa2 met AES) Wees blij dat ie het niet meer doet Grin


Heb geen ervaring met die Netgear maar die zal in ieder geval beter zijn dan die je nu hebt.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
buul1963
Inmiddels een andere adapter aangeschaft. Netgear WNDA3100. Tevreden weet alleen niet of de snelheid nog aan te passen is.
Modem staat beneden in meterkast met deur dicht. Zelf zit ik op de eerste verdieping en de afstand is ca. 6 meter.
Speedtest: down ca. 22Mbps, up ca.6Mbps.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wifi USB adapter', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Waar is de 2,4 WiFi Algemeen : 6 17-12-2023
zonnepanelen verbinden met wifi Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 05-09-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Wifi punt Zyxel Wap6807 Algemene computer en software vragen. : 8 16-01-2022
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
Advertentie