obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
Afstandbediening heeft geen contact met decoder
Guus2012
Met nu al enige spijt (na het lezen van zoveel klachten) heb ik tweedehands een Cisco 8485 gekocht. Hij heeft een week goed gewerkt, maar sinds vanmorgen werkt mijn originele afstandbediening niet meer. De afstandbediening heb ik ge-reset, dus ik neem aan dat het in het apparaat zelf ligt. Is er iemand die weet of dit ook een vaker optredend probleem is bij de Cisco en of hier een oplossing voor bestaat die in verhouding is met de waarde van het apparaat.
Kan dit samenhangen met het gebruiksklaar maken van de Harmony One?? Gisteravond de afstandbedieningen met elkaar laten corresponderen via de computer. Deze afstandbediening heb ik vanmorgen voor het eerst gebruikt, omdat de originele het niet meer deed, maar nadat hij de Cisco nog wel een keer tegelijk met de TV aanzette, werkt dat dus nu ook niet meer.
 
kobus1960
Heb je op de mode-knop gedrukt zodat de powerled even groen oplicht?
Als ie rood oplicht schakelt ie naar TV bediening, Groen naar Cisco.
 
Guus2012
Als ik kort de mode-knop in duw, brandt de powerled rechtsboven op de afstandbediening één keer kort rood en één keer iets langer rood???
 
kobus1960
1 Keer kort indrukken die mode knop, dan moet ie groen oplichten.
Ik denk dat ie op program mode i.c.m. met je TV staat. Even batterijen
eruit, er weer in, dan moet ie wil switchen tussen rood en groen.
NIET ingedrukt houden telkens.

https://static.ziggo.nl/images/digita...-12940.pdf Pagina 11.
 
Guus2012
Bij deze gedaan, zonder resultaat Hij blijft rood oplichten

Automatisch samengevoegd met vorige post op: januari 10 2013 14:46:55:
Nieuwe batterijen mogelijk een optie???
Gewijzigd door Guus2012 op 10-01-2013 14:46
 
kobus1960
Ja, die kunnen op zijn, zeker bij een tweedehands.
5 Voor € 0,99 bij de Zeeman, merk Grundig.
 
Guus2012
Dan ga ik die eerst even halen. Wordt vervolgd. Bedankt voor de snelle hulp tot zo ver!!!

Automatisch samengevoegd met vorige post op: januari 10 2013 21:40:19:
Beste Kobus, nieuwe batterijen erin gedaan en alles werkt weer naar behoren. Nogmaals dank voor de goede hulp! Top!!!!

Automatisch samengevoegd met vorige post op: januari 10 2013 21:42:22:
Beste Kobus, Nieuwe batterijen erin gedaan en alles werkt weer naar behoren. Nogmaals dank!!!
Gewijzigd door Guus2012 op 10-01-2013 21:42
 
kobus1960
Geen dank, daar is een forum voor.
 
Monteur_kees
Je kunt de volledige functionaliteiten van de afstandsbediening op de volgende manier terugkrijgen:

- Reset de afstandsbediening door de "Mode" knop ingedrukt te houden, totdat de STB toets op de afstandsbediening 2x rood knippert.
- Voer vervolgens '000' in. De STB toets zal nogmaals 2x knipperen.
- De reset van de afstandsbediening is nu succesvol uitgevoerd.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
kobus1960

Quote

nieuwe batterijen erin gedaan en alles werkt weer naar behoren.
Cool
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Afstandbediening heeft geen contact met decoder', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi Eigen netwerk : 9 20-09-2020
Advertentie