obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Abominabele TV signaal ontvangst
Henk Haar
Ik word er knettergek van! De tv geeft contant knallen, blokken en haperingen. Na een klacht per klachtenformulier krijg ik een standaard reactie van"staat er een box in de buurt? Staat er een modem in de buurt? Staat er een telefoon in de buurt" enz. en niet de mogelijkheid om te reageren op de mail.
ER STAAT VAN ALLES IN DE BUURT MAAR DAT GAF NOOIT EN PROBLEEM!
Sinds een maand is de ontvangst van het Tv signaal zwaar ^%$%^! terwijl er NIETS gewijzigd is in de opstelling of omgeving.
Het is gewoon geen kijken meer, ik denk dat ik de hele boel maar opzeg en overstap.
Waarom neemt Ziggo zijn klanten niet serieus en stuurt ze gewoon het bos is met een standaardbericht? (oftewel jammer dan, zoek het maar uit)

Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?
Ik sta open voor alle suggesties.

vriendelijke groet,
Henk Haar
 
Zippo

Quote

Henk Haar schreef:

De tv geeft contant knallen


Heb je een tv met beeldbuis? Of is het een platte led of lcd tv?
Die knallen in combinatie met een beeldbuis kan duiden op een probleem in je tv.

Ik zal ziggo webcare op je probleem attenderen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
gertnl
Ik heb soms ook hetzelde probleem. Haperingen, blokken in beeld en schelle luide "knallen" in het geluid. Bij mij ook sinds 1 a 2 maanden.
Het valt me op dat dit alleen gebeurt op zenders die op 256QAM staan, bij zenders op 64QAM doet zich dit probleem niet voor.

Wat me ook opvalt is dat bijv. National Geographics soms op 256QAM staat en soms ook op 64QAM staat. Als die zender op 256QAM staat heb ik die problemen.

Het wel wat info gevonden op internet dat 256QAM meer gevoelig is voor storingen, misschien dat dit je (en mijn) proleem is?
 
Henk Haar
Dank voor jullie reacties, maar helaas levert het niets op :-(.
Wle weer de beroemde standaard reactie van Ziggo:
_____________

Wij hebben geconstateerd dat er bij u in de buurt geen storingen of signaalproblemen zijn.
Voert u de volgende kabeltest uit om uit te sluiten of de oorzaak zich binnens- of buitenshuis bevindt:
Sluit uw digitale ontvanger direct aan op de Ziggo-hoofdaansluiting, zonder tussenkomst van randapparatuur.

Onder randapparatuur verstaan wij bijvoorbeeld huisnetversterkers, video-, dvd- en harddiskrecorders.
De hoofdaansluiting is het punt waar het televisiesignaal uw woning binnenkomt. Deze bevindt zich in de meterkast of in de woonkamer. Achter de hoofdaansluiting zit een groene kabel, maar deze ziet u niet altijd.

enz. enz
___________________________

Heb maar weer een klacht ingediend bij Ziggo, hopelijk nemen ze het nou een serieus.:


_________________________
MAIL AAN ZIGGO:


Wel verd....!!@! krijg ik WEER die standaard %^%$#$ mail van jullie!!!
Ik ben het helemaal spuugzat!

Mijn ontvanger hangt rechtstreeks aan de de aansluitng, ik heb er geen apparatuur tussen staan enz. enz LEES DE EERDERE MAILS!!!

TV kijken doe ik inmiddels al niet meer, ik kan het niet zien en of volgen enkel nog via de tablet, dan is het beeld prima.
En kom nou niet weer aan met dezelfde mail WANT ER IS NIET GEWIJZIGD IN DE OPSTELLING TO.V. TOEN HET PRIMA FUNCTIONEERDE!!!!
___________________________

Pfff, wat een ballenclub zeg, zeg.

BTW, nee ik heb een flatscreen lcd tv van LG. Voorheen geen enkel probleem, Gisteren getracht Flikken Maatstricht te kijken, maar dat ging totaal niet. Het beeld is af en toe zelfs geheel zwart. De storingen worden alleen maar erger.
Ik ben ten einde raad, volgens mij is het ontvang kastje gewoon stuk.

Enfin, ik wacht maar weer af.

vriendelijke groet en bedank voor al jullie suggesties .

Henk Haar
 
kobus1960
Als ik in onderstaande link de postcode invoer is het wel degelijk bekend.

https://www.ziggo.nl/#klantenservice/...storingen/
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Abominabele TV signaal ontvangst', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Humax IHDR 5500C Geen signaal Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 14-07-2020
Afschakelen analoog signaal, gevolgen voor radio-ontvangst? Ziggo nieuws : 2 18-10-2018
Ziggo schakelt analoog TV signaal uit vanaf april. Ziggo nieuws : 1 09-03-2018
Horizon mediabox ‘geen signaal, controleer antenne aansluitingen’ Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 3 18-11-2017
Geen TV signaal meer Klacht over Ziggo : 2 26-12-2016
Advertentie