Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
|
Internet valt constant uit
|
|
| lucasvd |
Geplaatst op 16-01-2013 21:26
|
|
Activiteit ![]() Berichten: 7 Lid sinds: 16-01-2013 |
Hallo iedereen, Nu wij hier thuis net een tijdje internet hebben van Ziggo (internet/bellen/tv, internetsnelheid zou 40mbit/s moeten zijn) is het eigenlijk sinds een maand na de aanschaf een groot drama. Ik heb ongelofelijke problemen met de online services van mijn xbox gekregen (xbox live, voor wie er bekend mee is), en het internet valt een paar keer per dag helemaal uit voor een minuut of drie, waarna het vanzelf weer aan gaat. Met de lampjes op het modem gebeurt verder niks bijzonders. Het internet is draadloos voor alles hier in huis, dit omdat er geen enkele mogelijkheid is tot bedraad internet. Ik zelf zit in de kamer recht boven het modem, en ik heb er eigenlijk het meeste last van (dit wellicht door dat ik eigenlijk de enige ben die games speel die constante internetverbinding eisen). Het is het ubee modem. Volgens mij is dat voor nu alles, als er nog meer info nodig is, hoor ik het graag. |
|
|
|
| BMP |
Geplaatst op 16-01-2013 21:41
|
|
Activiteit ![]() » Franeker » 8802## » Alles-in-1 Plus » Ubee EVM320B » Asus RT-AC68U » TV Standaard » CI+ Module SMiT Berichten: 859 Lid sinds: 02-11-2010 |
Download Inssider http://inssider.nl.softonic.com/ installeer het programma en kijk of je ook last hebt van andere wifi signalen, wellicht is een ander kanaal instellen de oplossing. Doe eens een speedtest dan mag de ping niet al te hoog zijn zeker voor online gaming. Kijk ook of er andere apparaten te dicht bij de ubee in de buurt staan (dect telefoon bijvoorbeeld) Een andere oplossing, sluit je pc bedraad aan als het mogelijk is. Succes
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
|
|
|
|
| lucasvd |
Geplaatst op 17-01-2013 00:36
|
|
Activiteit ![]() Berichten: 7 Lid sinds: 16-01-2013 |
Volgens mij toont inssider geen probleem aan, die blijft heel constant tussen de 60 en de 55. Speedtest geeft een ping van 12 (dit was het probleem ook niet zo) en wat betreft apparaten, dat is misschien wel een dingetje. Hij staat op de ontvanger voor digitale televisie, naast de televisie, boven de versterkers voor de surround set en ook nog eens naast enkele speakers van de set zelf, nu weet ik niet hoeveel van die apparaten daadwerkelijk storen naar het modem, maar toch, het zijn er redelijk wat. Dan is er nog de optie om de pc op een draadje aan te sluiten, dit is iets wat ik al een tijdje wil en binnenkort waarschijnlijk ook ga doen, het enige wat ik daar nog even voor moet regelen is een tang om zo'n uiteinde op een netwerkkabel te zetten. Voor nu alvast bedankt in ieder geval. |
|
|
|
| kobus1960 |
Geplaatst op 17-01-2013 15:59
|
|
Activiteit ![]() » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Je geeft het probleem al aan, een beetje vrijheid geven. |
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
| Spring naar forum: |
|
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet valt constant uit', te verwijzen!
| BBcode: | |
| HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
| Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
|---|---|---|---|
| Humax kastje valt steeds uit | Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. | : 4 | 12-12-2025 |
| Storing met internet/kabel en geen onderhoud gemeld | Storing | : 5 | 01-08-2025 |
| Lang geen internet en slechte communicatie | Klacht over Ziggo | : 4 | 22-04-2024 |
| PS4 wakker maken via internet? | Eigen netwerk | : 2 | 09-01-2022 |
| Alecto ws-4500 wel ip geen internet? | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 3 | 06-12-2021 |