obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
afstandsbediening cisco 8485 dvb hd
cjg
Bij de afstandsbediening van de cisco 8485 blijft het lampje stb constant groen branden. Batterijen eruit gehaald, batterijen er weer in. Lampje blijft branden.
Is dat normaal? Heb al geprobeerd om een reset te doen door op de mode knop te drukken, maar de stb wordt niet rood.
De eerste batterijen waren na een dag leeg, doordat het lampje constant blijft branden?
Is de afstandsbediening kapot? of doe ik wat verkeerd.
 
Black Tiger
Je doet niets verkeerd, dat lampje moet niet blijven branden maar uit zijn als je hem niet gebruikt.
Controleer even alle toetsen of er niet ergens eentje blijft hangen.

Ik heb zelf tot nu toe 1x gehad dat het lampje bleef branden terwijl er geen toetsen vast hingen. Batterijen er uit en er weer in en het was opgelost. Dat heb jij echter al gedaan en bij jou heeft dat niet geholpen.

Dus ofwel hangt er een toets vast, ofwel de afstandsbediening heeft een hardwarematig probleem. In dat geval effe 1200 bellen (Ziggo helpdesk) als je er nog garantie op hebt (normaal is 2 jaar garantie in Nederland).
Of proberen zelf via marktplaats ofzo een tweedehandse te vinden.
Greetings, Black Tiger
 
briolet
Ik had vandaag ook dat het lampje groen bleef knipperen. En ik zag daarbij alle zenders voorbij komen. Shock

In mijn geval wist ik wel direct de oorzaak: Er had iemand thee over de afstand bediening gegooid. Ik heb dus direct de batterijen er uit gehaald en met flink schudden al het vocht er uit geklopt. Ik zag echter geen schroefjes en was bang dat hij gelijmd zou zijn. Dus dicht gelaten en op de verwarming gelegd om te drogen. Maar met alleen het batterijvakje open gaat dat drogen natuurlijk langzaam.

Na 4 uur weer de batterijen erin, maar nog steeds zat er vocht op een van de contacten en alle zenders vlogen weer voorbij. Dus nog maar weer op de verwarming.

Nu, weer 4 uur later, nog eens gepakt en geprobeerd of ik hem toch open kon krijgen. Was zelfs makkelijker dan elke ab die ik ooit geopend had. Cheer

Gewoon een dun mesje in de zijkant en de spleet breder wrikken. Gewoon de hele bovenkant gelijkmatig omhoog werken. Er zaten geen nokjes in die hierbij konden afbreken. Eenmaal open bleek hij toch al droog te zijn. Iets schoon gemaakt en weer in elkaar gedrukt. En... Yeah Hij doet het weer.
 
cjg
Hoi Black Tiger

Heb je advies opgevolgd en ziggo gebeld, krijg gratis een nieuwe opgestuurd, goeie service! Er zaten nl geen knopjes vast, hij heeft het 2 minuten gedaan en daarna ging het groene lampje weer branden. Hopen dat de nieuwe het wel doetSmile

Gr. cjg

@briolet

mooi dat de ab het weer doet!!Smile
 
Black Tiger
Fijn te horen dat je zo'n goede service gekregen hebt en dat het telefoontje geholpen heeft.Wink

Bedankt voor de terugkoppeling!
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'afstandsbediening cisco 8485 dvb hd', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
2 X Cisco 8485 DVB Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 22-02-2019
Cisco 8485 DVB Storing : 4 09-02-2019
Beperken ps4 via modum cisco epc3928 Instellingen software : 6 17-09-2018
Advertentie