Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe UBEE modem
timbooo1
Ik heb sinds kort een nieuwe Ubee modem geinstalleerd gekregen, Dat heeft het 3 dagen goed gedaan. Totdat het continu om de 2-10 minuten het internet gewoon laat wegvallen.
ik hoor dat heel veel mensen dit probleem hebben. Zijn er al oplossingen gekomen vanuit ziggo?
 
briolet
Dat lag aan de nieuwste firmware dacht ik. Ik dacht dat die vorig jaar al vervangen was, maar hoorde laatst dat iemand hem nog op zijn nieuwe Ubee had staan. Als jij bij de Gateway instellinge een telefonie pagina hebt, dat heb je die firmware.

In dat geval de Ubee 30 sec uit zetten en dan weer aan. Hij gaat dan vanzelf weer de betere firmware laden. Opstarten duurt dan langer als normaal.
 
timbooo1
Ik heb bij de gateway instellingen geen telefonie pagina.
Maar toch viel die me continu weg.
 
kobus1960
Geef even door als het probleem aanhoudt.
Neem aan dat je te tip van Briolet hebt uitgevoerd?
De software update is regio gebonden uitgerold, dus
kan zijn dat ie nog komt.
 
timbooo1
Hallo kobus, Ik heb de tip van briolet niet uitgevoerd, aangezien ik de laatste firmware heb zover ik weet.
Het is echter een paar dagen geleden hier aangelegd. Ik kan de firmware niet laten updaten. Aangezien ik geen telefonie pagina heb bij mijn gateway instellingen.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: februari 23 2013 03:14:24:
Ik heb Briolet's advies opgevolgd aangezien ik vandaag weer problemen had met het uitvallen van de verbinding.
Maar het blijkt niet veel te hebben opgelost.
De pagina van 192.168.178.1 lijkt precies hetzelfde.
Niets is veranderd. En de problemen blijven voorkomen.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: februari 23 2013 05:32:20:
Als iemand hier zo snel mogelijk op wil antwoorden is dat op prijs gesteld.
Ik denk namelijk dat het ergens anders aan ligt dan dat het aan de firmware ligt.
Zijn er nog andere dingen met het ubee modem die ik moet weten?
Misschien een regionale fout? Een fout in de ubee modem zelf?
Moet ik maar een andere modem aanvragen?

Groetjes tim.
Gewijzigd door timbooo1 op 23-02-2013 05:32
 
kobus1960
Wat je nog even kan doen is de Resetknop achterop het modem, zit
nabij de aansluiting voeding, 10 seconden ingedrukt houden, dan gaat
het modem in z'n geheel terug naar Ziggo instellingen, daarna weer rustig
op gang laten komen, misschien moet je m opnieuw aanmelden bij Ziggo,
dat wisselt weleens, en dan kijken wat ie doet, Reset met spanning erop!!
 
timbooo1
Ik heb hem ook gereset op die manier, Maar dat verhelpt niets, Is dit het enige waar jullie aan kunnen denken, de modem resetten?
Klinkt een beetje alsof jullie ook geen idee hebben de ubee modem te repareren.
Tot nu toe alleen nog problemen ermee gehad.
Mijn Arisa modem hiervoor had ik totaal geen problemen met uitval van internet.

Maar ben overgestapt naar een ander abbonement, Tenminste mijn huurbaas is overgestapt naar een ander abbonement.
Dus voor mij is het heel moeilijk contact op te nemen in zijn naam.
Is er niets wat ik vanuit thuis kan doen om deze problemen aan te pakken?

Automatisch samengevoegd met vorige post op: februari 24 2013 22:57:24:
bump
Gewijzigd door timbooo1 op 24-02-2013 22:57
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe UBEE modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Nieuwe tarieven Ziggo nieuws : 1 13-05-2022
belscript en slecht informeren nieuwe klanten Klacht over Ziggo : 4 13-12-2020
Nieuwe tarieven per 1 juli 2020 Ziggo nieuws : 9 29-05-2020
Nieuwe GIGA snelheid bij Ziggo Zakelijk Ziggo nieuws : 1 16-10-2019