Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Internet Extreem laag gemeten
roeli2406
Ik heb verschillende test gedaan en ik krijg maximaal 1 mb downloud snelheid en gemiddeld 0.30 dit tot groote ergernis want ik kan Zo geen huiswerk maken omdat simpelweg het een 10min duurt per pagina te laden ik heb een 8mb abonoment graag hulp

BMP
modem\router al gereset? zit je draadloos of bedraad? Smile
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)

Zippo

roeli2406 schreef:
ik heb een 8mb abonoment graag hulp

Is dat abonnement wel van Ziggo?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing

kobus1960
Het gebruikte IP adres hier wel in ieder geval Cool

Zippo
Stom van mij, had natuurlijk ook even naar het netwerk kunnen kijken waar het ip op loopt.

8Mbit kwam me zo onbekend voor en associeerde het gelijk met een ADSL abonnement. Maar, net gecheckt, ziggo heeft ook een TV + Internet Z1 abo. En die is 8 Mbit

Roeli schrijft:

Ik heb verschillende test gedaan en ik krijg maximaal 1 mb downloud snelheid en gemiddeld 0.30

8Mbit is maximaal 1Mbyte downloadsnelheid. Dat je soms lager haalt kan van de snelheid van de verzendende server afhangen.

Vermeld even wat je bedoelt met mb! Megabyte of Megabit, het verschil is een factor 8.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet Extreem laag gemeten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Ziggo biedt heel Amsterdam gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 13-10-2020
Ziggo herstart landelijke uitrol gigabit-internet in Hoogvliet Rotterdam Ziggo nieuws : 1 28-07-2020
Advertentie