obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
Cisco 8485 met gare aansluiting
Gilex
Toch nu maar even een eigen topicje aangemaakt Wink
Liep al een poosje me te ergeren aan het feit dat onze cisco steeds beroerder ontvangst had en het ook steeds erger leek te worden....
Eindelijk tijd gehad om alle bekabeling in huis te controleren en tot conclusie gekomen dat daar de problemen niet liggen.
Dus nog maar eens de aansluiting op de cisco goed bekeken. Tot conclusie gekomen dat de "antenne" ingang op de decoder gewoon brak is....
Dus denk ik maar ff de klantenservice bellen, Hebben ze het te druk op het moment...
Daar schiet je niet echt veel mee op.
wordt vervolgt hoop ik

Edit:

Had inmiddels contact gehad met de klantenservice. Niet dat ik er echt wat mee opschiet eigenlijk.
De Cisco zit niet meer in de garantie, dus kon ze niks voor me betekenen....
Ze kon me alleen wat info geven voor wat ik nu kan doen via een andere afdeling
Morgen weer bellen zei ze en dan maar kijken of er andere mogelijkheden zijn.

Eigenlijk beetje de balen van het feit dat ik nu 2.5 maand buiten de garantie zit en dus plat gezegd gewoon het bokje ben....
Gewijzigd door Gilex op 04-04-2013 22:18
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......
 
kobus1960
Je bent nogal handig, kan je geen betere aansluiting in dat
ding meubelen? Altijd beter dan het nu is. Wink
 
Gilex
Afhankelijk van wat ziggo nog kan betekenen voor me, ga ik nog wel ff kijken of ik de aansluiting kan herstellen, Gok dat het soldeer los is of wat oxidatie oid.
Eerst zo nog maar eens weer bellen Wink
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......
 
Gilex
Update:

Gister nog weer gebeld en na wat leuk doorverbindwerk bij de klantenservice Grin
Bij een afdeling terecht gekomen waar ik gelijk een nieuwe decoder kreeg aangeboden voor een actierpijs, toen de woorden Cisco 8485DVR gevallen waren.
Heel waarschijnlijk krijgen we nu een Humax 5200c
Wel nertjes geregeld van Ziggo, Ze hadden ook gewoon niks kunnen doen omdat de Cisco geen garantie meer had.

Als de nieuwe decoder er is de Cisco maar eens open schroeven Wink
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Cisco 8485 met gare aansluiting', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
Ziggo aansluiting niet opgeleverd nieuwbouw Algemeen : 3 25-10-2019
2 X Cisco 8485 DVB Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 22-02-2019
Cisco 8485 DVB Storing : 4 09-02-2019
Advertentie