obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Opzeggen wel of niet??????
Justin23
Maar ik had verwacht dat nu er ook hogere snelheden als 20Mb bestaan dat de kwaliteit wel verbeterd was. Het is ook ongeveer 7 jaar geleden dat ik ADSL had.
 
kobus1960
Tja...., de afstand tot de wijkcentrale bepaald alles........bij (V)ADSL
 
almodovaris
Naar mijn mening, er is geen goedkopere alternatief tot Ziggo Alles in 1 Plus of Extra of de UPC versie daarvan (in de UPC regio), behalve echte glasvezel (tot en met in je huis, niet tot de wijkcentrale). Alles in 1 Basis heeft in het algemeen weinig zin, behalve als je wilt profiteren van een aanbieding, even rustig doen en enkele maanden daarna overstappen op Plus of Extra.
 
kobus1960

Quote

almodovaris schreef:

Naar mijn mening, er is geen goedkopere alternatief tot Ziggo Alles in 1 Plus of Extra of de UPC versie daarvan (in de UPC regio), behalve echte glasvezel (tot en met in je huis, niet tot de wijkcentrale). Alles in 1 Basis heeft in het algemeen weinig zin, behalve als je wilt profiteren van een aanbieding, even rustig doen en enkele maanden daarna overstappen op Plus of Extra.


Misschien toch wel handig om dit topic vanaf de start door te nemen.
En dan met name de reden.
 
almodovaris

Quote

kobus1960 schreef:

Misschien toch wel handig om dit topic vanaf de start door te nemen.
En dan met name de reden.

Ik zal het uitleggen: bij ADSL/VDSL moet je het lijn apart betalen (KPN). Dus extra kosten.

Verder, de mooie bedragen zijn in het algemeen 3 of 6 maand geldig. Daarna wordt het duurder.

Daarom is vooral het schijn dat de alternatieven goedkoper zijn.

Of moet je kiezen voor iets t/m 8 Mbps, maar dat kan je ook doen met Ziggo Alles in 1 Basis.
 
Justin23
Vandaag toch maar besloten om van Alles in 1 extra terug te gaan naar Internet + TV Z2.
 
Black Tiger
Dan zal ook je internet snelheid teruggaan van 60 naar 40mbit, maar dat zal niet zo'n probleem zijn neem ik aan.
Greetings, Black Tiger
 
Justin23

Quote

Black Tiger schreef:

Dan zal ook je internet snelheid teruggaan van 60 naar 40mbit, maar dat zal niet zo'n probleem zijn neem ik aan.


Van 120 naar 40mbit dus dat zal ik wel merken.
 
Black Tiger
Oh da's wel een stuk meer inderdaad. Nee oke, ik wist niet of je ook rekening had gehouden met het verschil tussen een alles in 1 en eenzelfde pakket maar dan zonder telefonie, daar zit ook nog wat snelheidsverschil in.

Maar zo te zien heb je alles al goed uitgezocht dan is het verder in orde.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opzeggen wel of niet??????', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Humax iHDR-5400C met PC verbinden lukt niet Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 08-01-2020
Advertentie