obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen en configuratie van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Porten voor toekomstig gebruik
almodovaris
Mijn Cisco 8485DVB HD DVR heeft twee Ethernet porten. Ik heb geprobeerd beide aan te sluiten op mijn router, maar geen DHCP lease werd verleend.

In de handboek staat dat zij zijn voor "toekomstig gebruik". Weet iemand of ik zal ooit iets daarop kunnen aansluiten?

Ik zou zelf bereid iets aan Ziggo te betalen als mijn porten worden bruikbaar.

Firmware versie is 4.0.0.8.
 
kobus1960
Ziggo heeft daar voorlopig geen plannen mee.
Zeker gezien de nieuwe ontwikkelingen.

Zie Ziggo nieuws, dat zie je door naar beneden
scrollen op de startpagina. Gaat om "Cloud".
 
Gilex
Voorlopig zullen die uitgeschakeld blijven.
Gezien de vele minder ervaringen met de Cisco, zal er niet te veel meer aan gedaan worden.
Deze decoder wordt ook niet meer uitgeleverd door Ziggo.

Wil je meer netwerk mogelijkheden zoals bijv streaming van gemaakte opnames zul je een Humax moeten aanschaffen.
Heb mijn Cisco kort geleden de kliko in kunnen kieperen omdat die overleden is.
Sinds een kleine week een vervanger van Ziggo kunnen ontvangen.
Dat is een Humax IHDR5200C deze bied iig meer mogelijkheden dan de Cisco
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......
 
almodovaris
Op zich heb ik geen problemen met de ontvanger. Alleen ik heb gehoord dat het veel meer kan dan de Ziggo firmware toelaat.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Porten voor toekomstig gebruik', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Ziggo GO nu ook beschikbaar voor Apple TV, Android TV en Amazon Fire TV Ziggo nieuws : 1 29-06-2020
Hilversum klaar voor Gigabit-internet, twee derde van Nederland zsm Ziggo nieuws : 1 12-11-2019
waar is gwlogin.net gebleven voor horizon media box xl? Algemeen : 2 11-08-2019
Advertentie